Martin-sama Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hei. Bygde PC for ca. 2 måneder siden. Den har fungert helt fint. Istad spilte jeg, og plutselig skrudde maskinen seg av. Ekstern Harddisk og tastatur hadde fremdeles strøm. Kan det være en overopphetet komponent? Bruker Speedfan og MSI Afterburner. Prøvde å starte maskinen igjen, da gikk viftene i ett sekund, så ga den opp. Etter ca. 5min fikk jeg den i gang. Så skrudde den seg av igjen etter et par minutter. Sjekket temperaturen på CPU da det skjedde, den var på ca. 50, så det er i alle fall ikke problemet. Hva kan det være? Og Hvordan bør jeg gå frem? Har ikke lyst til å grille noen komponenter! Endret 5. august 2010 av Martin-sama Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Nå får jeg ikke PC'en i gang i det hele tatt. Viftene går i ett sekund, men så dør den igjen. Det kan ikke være at hovedkortbatteriet er tomt? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 PSU har gått føyken. Blir en hissig samtale med Netshop i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå