Gå til innhold

Antrekk til fest?


Anbefalte innlegg

Kva ville du hatt på deg på en vanlig fest der du skal drikke med venna og nye folk?:)

 

Eg ville hatt på meg en dongribukse, e fint med joggebukse men eg synest personlig det ikkje tar seg så veldig bra ut på fest. Seff t-shorte. Og en gensar, eg foretrekke hettegensar da:)

Ser folk bruka caps, men e det noko point i å bruke caps på fest, blir mann kulare av å bruke det eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er kult å bruke caps? JA. Jeg går alltid direkte til de med caps. Capsgjengen.

 

På en "intern" fest med kompiser osv., der du stort sett kjenner alle og stemningen er avslappet er det ingen grunn til å overdrive og komme i dress f.eks.. Da bør du gå for det du nevner selv. Dropp joggebuksa, da. Med mindre det er en kostymefest og du går for en av karakterene i 8 Mile.

Lenke til kommentar

Selv pleier jeg å rocke en herlig joggebukse fra Nike og en hvit t-skjorte fra Jack and Jones når jeg skal på fest. Tar på meg et par hvite joggesko som nå er nokså brune, og kanskje en kul caps og noen gullsmykker.

 

Gull? Plast og blikk er betydelig mye kulere!

Dessuten er det bedre med en farget T-skjorte med et kult motiv (gjerne ganske stor!) enn en hvit en. Men ja, gjerne fra Jack and Jones :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det du sier er da bra det, jeans og skjorte :)

Og nei du blir ikke kulere med caps, med mindre dere har en greie der dere er veldig interesert i caps og det er status. Haha.

Nei dropp capsen, ordn deg litt på håret i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...