Andris6 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Kva ville du hatt på deg på en vanlig fest der du skal drikke med venna og nye folk? Eg ville hatt på meg en dongribukse, e fint med joggebukse men eg synest personlig det ikkje tar seg så veldig bra ut på fest. Seff t-shorte. Og en gensar, eg foretrekke hettegensar da:) Ser folk bruka caps, men e det noko point i å bruke caps på fest, blir mann kulare av å bruke det eller? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Andris6 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Joggebukse på fest? Og hettegenser? Spørs helt klart på anledningen og sammenkomsten, men neinei... Eg bruka ikkje joggebukse, med mindre eg e sjofør da.. Meir behaglig å sitte i joggebukse å kjøre en dongri da:) Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Om det er kult å bruke caps? JA. Jeg går alltid direkte til de med caps. Capsgjengen. På en "intern" fest med kompiser osv., der du stort sett kjenner alle og stemningen er avslappet er det ingen grunn til å overdrive og komme i dress f.eks.. Da bør du gå for det du nevner selv. Dropp joggebuksa, da. Med mindre det er en kostymefest og du går for en av karakterene i 8 Mile. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Dette kan umulig være seriøst. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 om du snakker fest som rølpefest med kompiser fyr på med joggebukse om du har planer om å få deg noe sats i det minste på jeans Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Dette kan umulig være seriøst. noe sier meg at det ikke er utelukkende spøk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Iallefall ikke hettegenser. En enkel t-skjorte med v-hals kan gå hvis det er house party eller noe slikt, men foretrekker skjorte. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Selv pleier jeg å rocke en herlig joggebukse fra Nike og en hvit t-skjorte fra Jack and Jones når jeg skal på fest. Tar på meg et par hvite joggesko som nå er nokså brune, og kanskje en kul caps og noen gullsmykker. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Selv pleier jeg å rocke en herlig joggebukse fra Nike og en hvit t-skjorte fra Jack and Jones når jeg skal på fest. Tar på meg et par hvite joggesko som nå er nokså brune, og kanskje en kul caps og noen gullsmykker. Gull? Plast og blikk er betydelig mye kulere! Dessuten er det bedre med en farget T-skjorte med et kult motiv (gjerne ganske stor!) enn en hvit en. Men ja, gjerne fra Jack and Jones Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Det du sier er da bra det, jeans og skjorte Og nei du blir ikke kulere med caps, med mindre dere har en greie der dere er veldig interesert i caps og det er status. Haha. Nei dropp capsen, ordn deg litt på håret i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå