MrUrge Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Yo Leter etter et program, eller kanskje internettside som lar deg lett finne filmene du har sett og legge dem i en liste. Noe lignende IMDB sin sak, men er ikke helt fornøyd med den. Har veldig lyst til å legge alle filmene jeg har sett i for eksempel en mappe, og kan derfra se hvordan film det er, kanskje også ditt eget terningkast til filmen.. Og man kan sortere etter sjanger, terningkast og alfabetisk. Litt som spotify, bare at det er med filmer og man kan gi terningkast.. Eller, man kan jo gi sånne stjernesaker men.. Finnes det noe som dette? Endret 5. august 2010 av MrUrge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Eg som mange andre på forumet brukar DVD Profiler. Eit veldig greit program der du kan registrere filmar med nummeret som står under strekkoden. Då vil programmet finne all informasjon om filmen og legge i arkivet ditt. Å registrere filmar er gjort på eit blunk. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk, driver å tester det ut nå Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Som jeg har anbefalt mange ganger, Listal en flott internett side hvor man kan legge til filmer sett, dvd filmer man eier osv. Her er min egen sist sette liste. Sortere som man vil kan man også. Etter karakter, etter IMDB karakter, etter alfabet osv. Ikke sjanger tho. Endret 5. august 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har veldig lyst til å legge alle filmene jeg har sett i for eksempel en mappe, og kan derfra se hvordan film det er, kanskje også ditt eget terningkast til filmen.. Og man kan sortere etter sjanger, terningkast og alfabetisk. Du kan gjøre dette med Imdb's vote history. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå