care1337 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei hei. Jeg har veldig lyst å lære engelsk. Det vil si, jeg KAN jo engelsk og forstår det helt utmerket. Men jeg praktiserer omtrent aldri engelsk selv rent muntlig. Eller skriftlig for den saks skyld. Tenkte på Skype. Hvis det er noen som har lyst å prate litt der, på engelsk selvfølgelig. Slik at jeg får trent opp engelsken min. Sikkert andre der ute som også har behov for litt ekstra trening. Send PM eventuelt, er ikke så erfaren på Skype men ganske oppegående på PC generelt, så det går nok bra. ^^ Eventuelt andre forslag mottas også med takk. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En måte jeg lærte meg engelsk veldig fort var å sitte og spille MMORPG. Da konsentrerer man seg om selve spillet og språket går av seg selv. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er jo stor forskjell på skriftlig og muntlig engelsk. Har selv lyst og lære meg amerikansk engelsk. Britisk engelsk mestrer jeg ganske godt mht både muntlig og skriftlig. Skype er det dårlig med, PC'en er inne på rep. atm og jeg reiser vekk neste uke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Tror skype er en genial måte å lære engelsk, men tror nok du heller bør finne noen som faktisk ikke kan norsk å snakke med. Søk i skype kattaloogen etter folk med Skype Me status Endret 5. august 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Tror skype er en genial måte å lære engelsk, men tror nok du heller bør finne noen som faktisk ikke kan norsk å snakke med. Søk i skype kattaloogen etter folk med Skype Me status Skype Me, er det random folk man kan snakke med en til en? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tror skype er en genial måte å lære engelsk, men tror nok du heller bør finne noen som faktisk ikke kan norsk å snakke med. Søk i skype kattaloogen etter folk med Skype Me status Skype Me, er det random folk man kan snakke med en til en? Skype Me er en status du kan velge som gjør deg søkbar.Du bruker denne statusen om du vil oppnå kontakt med fremmede. (Kan dog ikke finne denne funksjonen i nye skype). Ellers, finnes en speed-date plugin elns også på skype som lar deg snakke i XX tid med noen så byttes det automatisk osv. Husker ikke hva denne heter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Snakk heller engelsk med noen som faktisk er engelske, blir ikke mye læring ut av to som sitter og snakker norskengelsk med hverandre. Spill et spill som krever mic, så kommer det nok av seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå