erot71 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har et MOMO ratt, synes feedbacken er litt dårlig i spillet. Det rister jo mer enn nok når jeg kjører, men merker ingenting ekstra når jeg hopper, kræsjer etc. Skal det være slik ? Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg vet det er et problem med FF i Colin McRae 2 sammen med XP. Jeg har akkurat samme problem. Har tatt det opp med Codmasters og de sier at de vet om det, men at de ikke har planer om å utbedre det. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har et MOMO ratt, synes feedbacken er litt dårlig i spillet. Det rister jo mer enn nok når jeg kjører, men merker ingenting ekstra når jeg hopper, kræsjer etc. Skal det være slik ? Du sier ikke hvilket Colin McRae spill dette gjelder. Er det 1, 2 eller 3? Jeg har MOMO ratt og har ingen problemer med ForceFeedback i Colin McRae 2. Lenke til kommentar
cell Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har et MOMO ratt, synes feedbacken er litt dårlig i spillet. Det rister jo mer enn nok når jeg kjører, men merker ingenting ekstra når jeg hopper, kræsjer etc. Skal det være slik ? Du sier ikke hvilket Colin McRae spill dette gjelder. Er det 1, 2 eller 3? Jeg har MOMO ratt og har ingen problemer med ForceFeedback i Colin McRae 2. Han mener sikkert 1eren, skriver aldri feks. colin mcrae rally 1 når det er den første som kom ut :smile: da skriver en bare colin mcrae rally 8) Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Mente 3 beklager... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Kjører med tastaturet jeg i 648x480 16bits med alt glamour satt til OFF Men det er morro fordet Spec jobb-pc (litt oppgradert med egne deler) Dell Optiplex GX150 CPU: ip3 933GFX: gf2Pro Ram: 256 noname Disk: 60gb nett: Fiber Skjerm: Dell Ultrasharp 15" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå