Osecia Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Klart det. Men jeg tviler på at noen av disse skoene er mer komforable enn joggesko (da med ordenlige såler osv.): Men de behagelige skoene finnes vel, de og? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Skotøy er faktisk noe som irriterer meg. Det er særdeles vanskelig for en 47er å finne skikkelig sko som føles godt ut samt lufter føttene godt nok. Sandaler gjør jo dette godt. Hmm, kanskje jeg skal finne frem sandalene mine igjen... Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Sjefen min går alltid med sokker i sandalene, uansett vær, føre og årstid Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Har aldri brukt sokker i sandaler, men tror jeg dropper å prøve i tilfelle det er så behagelig at jeg vil begynne å bruke det fast. Ser max stygt ut. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Sokker i sandalene? Det er jo digg. Selv bruker jeg ullsokker hele året siden føttene mine er temlig kalde og jeg svetter ikke på føttene. Og hvis det faktisk er varmt, så er det litt deilig med ullsokker i sandalene. Disse rosa er ille fine Endret 1. april 2011 av Knut Knudsen 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Må støtte deg helt opp på den zoro Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Jeg lider av nøyaktig motsatt problem. Føttene mine er varme og svetter hele tiden. Foretrekker definitivt å gå barfott. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Greia med sokker i sandalene er jo veldig grei: Det er for varmt til sko og for kald til bare sandaler. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Altså, joggesko er jo utrolig harry! Greit nok, relativt behagelig og til sitt bruk. Men til dagligdags? Ikke helt optimalt.. Får litt sånn USA-feel av det. Blå utslitte "folkejeans" med skorta pakka i buksa, joggesko og helst solbriller med oljefargede glass. Dette blir nærmest selve definisjonen på "harry" Man kan få Converse til å bli rimelig behagelige om man putter gode såler i dem. Da ser det bra ut (ikke harry) og man ødelegger ikke foten av det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg syns Converse ser utrolig tåpelig ut, så de vil aldri befinne seg på mine bein. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Hva er Converse o.O Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Dette er Converse. Det ser ikke så bra ut imo. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Veel, det ser betydelig mye bedre ut enn stort sett alt annet nevnt i tråden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Det er vel der "smaken er som baken" kommer inn. Ble ikke slike sko brukt på 70 eller 80-tallet? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Skoen ble sluppet i -47 i følge wikipedia, så ja Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Dette som er überphett and awesome da. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg syntes disse er ũber phete! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 @Nifty hahaha, må være noe av det morsomste jeg har sett on topic: Sokker i sandaler FTW! Sørger for at jeg ikke får gnagsår på føttene. Dessuten syns jeg hvite sokker i lyse sandaler ser temmelig ok ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Nifty, de der blir sikkert gode med et tilsvarende kostyme på halloween ellerno. Men dagligdags? Usj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå