Simsju Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei igjen! Nå er det like før jeg kjøper en ny pc. jeg har kikka litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321530 men jeg ser at den har et litt dårlig skjermkort.... så hvis jeg kjøper et 5770 skjermkort, tror dere at det blir en ok gamer pc???? Lenke til kommentar
Simsju Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Litt lite ram. men tror du det holder???? eller burde jeg kjøpe litt mere RAM???? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Om han skriver litt lite ram mener han nok at du burde kjøpe litt mer ja, 4 GB burde holde for de fleste. Lenke til kommentar
Simsju Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Men er 5770 skjermkortet mye større en 5450 kortet???? hvil det få plass i kabinettet? og kan hovedkortet kjøre begge kortene på likt????(Husker ikke hva det heter nå i farten) Endret 6. august 2010 av Simsju Lenke til kommentar
srbz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Men er 5770 skjermkortet mye større en 5450 kortet???? hvil det få plass i kabinettet? og kan hovedkortet kjøre begge kortene på likt????(Husker ikke hva det heter nå i farten) Vet ikke. Antar det. Nei. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Men er 5770 skjermkortet mye større en 5450 kortet???? hvil det få plass i kabinettet? og kan hovedkortet kjøre begge kortene på likt????(Husker ikke hva det heter nå i farten) mener du crossfire? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nei, det HK støtter ikke CF. Så du vil ikke kunne kjøre to kort. Helt ærlig syntes jeg det ser ut som et dårlig kjøp. Ang. kabinettet vet jeg ikke. Nå er ikke 5770 er stort kort, men det er ikke kabinettet heller Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Crossfire. Var litt for sen. Tenker du å spille nyere spill på "fullt"? Endret 6. august 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Simsju Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Crossfire. Var litt for sen. Tenker du å spille nyere spill på "fullt"? Det var planen ja..... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da ville jeg hatt quad-core CPU. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Håper du er klar over at du må montere denne selv og at operativsystem ikke følger med. Hvis du hiver i et bedre skjermkort, husk å sjekk hvor mye strøm som trengs. 400W strømforsyning er ikke mye i disse dager. Ser noen anbefaler 450W+ for 5770 kort. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nyere spill på fullt har du jo ikke sjangs til. Medium kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du må nok desverre opp i pris om du ønsker og kjøre spill på maks idag. Flere spill idag krever mye minne på skjermkortet om du ønsker å kjøre spillet på maks. Det vil si opp til 1GB+ minne på skjermkortet. Minne på datamaskinen holder, selv om 2GB ram idag er for lite. 4GB ram er noe som nærmer seg vanlig. 2GB på alle maskiner idag er standard. Dersom du ønsker god flyt i Windows 7 uten at ting hakker og du kan multitaske mange programmer uten problemer er det vært å skaffe seg 4GB ram eller mer med quad-core CPU (4-kjerner) Lenke til kommentar
Simsju Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Er dette et bedre alternativ da?? http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d123046_1&plid=123046_1# Håper på like mange bra svar:D Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Njaa, CPU var fremdeles ikke mye å skryte av. Hva skal du bruke maskinen til egentlig? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Altså, hva er egentlig budsjettet ditt her? Vi kunne jo hjulpet deg med noe hvis vi viste hva du var villig til å gi Det å kjøpe en budsjetts pakke med GPU, og så kjøpe et til er jo neppe økonomisk smart. Forøvrig er vel ikke DDR2 noe man kjøper i dag i en stasjonær ^^ Endret 8. august 2010 av Maccan Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 et budsjett har vært greit å vite ja! men for en pc som kjører nye spill god og klarer å henge med en god stund må du nok opp imot 8000 kroners klassen Lenke til kommentar
Simsju Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 har et budsjett på 8000. den skal brukes til spilling og surfing på nettet..... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kabal da eller? Runescape? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå