Gå til innhold

Lian Li kabinetter [NB: Bilder]

Anbefalte innlegg

Okay, jeg er på utkikk etter nytt kabinett, aller helst Lian Li. Men jeg er litt skremt over prisene, og forsøker derfor å finne den rimligste. Jeg skulle aller helst hatt følgende:

pc6070a.jpg

Lian Li PC6070A

men jeg gidder ikke betale 400kr ekstra for noen støydempingsmatter og en dør foran, spesielt ikke når den eneste butikken i Norge som selger denne har "Ubekreftet leveringsdato".

Derfor tenkte jeg på følgende:

pc6083a.jpg

Lian Li PC6083

Men da så jeg følgende kabinett:

pc6010usb.jpg

PC6010USB

Og problemet mitt nå er jo da at jeg synes det siste kabinettet ser tøffest ut, men så merker jeg meg at det koster 300kr MINDRE enn det i midten! De er like store, av samme serie, men allikevel er det tøffeste billigst. HVORFOR? Hva er det som det kabinettet "mangler"? En får jo tilogmed med et par lysende katoder eller noe.

Og nå som jeg ser enda litt bedre etter ser jeg at dette kabinettet finnes også:

1.jpg

PC602BUSB

Hvorfor koster det enda 200kr billigere enn forrige? Usj. Og nå fant jeg et LePont kabinett som jeg også sikler etter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nederste mangler sikkrt Aluminium farge(tror eg). Anyways det er sikkert ikke noe viktig...

Edit:Uansett hvilken Lian du kjøper får du kvalitet (tror dette gjelder lepont og)

btw. Eg vet når et visst kab kommer in på lager :D

Lenke til kommentar

Joda, fint at det koster mindre andre steder, har tenkt å skjekke alle butikker for kabinetter før jeg faktisk bestiller, men nøyaktig hva skiller flere av disse kabinettene fra hverandre? Jeg mener, fra det støydempede til det hos iqdata er det over 1000kr forskjell!

Lenke til kommentar

Offtopic:

Ville bare nevne at du har litt feil quoting i signaturen din.

ness skrev:

Ein venn sa til meg at det gjekk an å bruke tannkrem som kjølee-paste. Er dette sant? Går det an med den vanlege tannkremen utan sink?

Egilegil skrev:

Prøvde nettopp glidekrem. Tempen er lavere nå enn når jeg brukte artic silver 3.

ufo skrev:

Og nå går alle spillene glatt? :lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...