hantimilon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har en pc som jeg vil starte å oppgradere litt. MSI P35 Platinum Q6600 Gainward GeForce 8800 Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 2GB 500W (Har ikke så veldig bra kjøling på kabinett, bruker standard vifte på cpu) PC'en skal primært brukes til spilling. FPS (CoD), og starcraft 2 Hva ville du anbefalt meg å starte med ved å oppgradere?? Har ikke tenkt å bruke flere tusen, fordi da kjøper jeg heller en ny pc. Overklokking ogl. anbefalt? Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Om du ikke har klokket noe, kan du vel relativt enkelt øke ytelsen på CPU med 25% ved å klokke den til 3GHz. 8800 sier egentlig ikke mye, men har du 8800 gts 512, kan det klokkes til omtrent samme ytelse som gts 250. Kjøper du en CPU-kjøler som passer flere andre sokler som f.eks 1156 og 1366, har du i tillegg den til neste oppgradering. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva med å oppgradere til et GTX 460, innstalere 2GB mer ram, kjøpe en grei cpu kjøler og overklokker cpuen litt+ en kabinett vifte. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Glemte å skrive 8800 GT Mitt Kabinett Har et slikt kabinett. Det er derfor ikke så lett å koble til flere vifter da det ikke er flere plasser. Hvilket GTX 460 skjermkort er å anbefale?? Endret 5. august 2010 av hantimilon Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ville nok oppgradert kabinettet. For å få mere luft til HW. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Ser at flere som ikke anbefaler gtx 460, men heller andre skjermkort. Noen grunn til dette? Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Noen som har et rimelig kabinett å anbefale med god kjøling??? Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ser at flere som ikke anbefaler gtx 460, men heller andre skjermkort. Noen grunn til dette? Hvor? Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Vet ikke akkurat hvilken post jeg leste, men sett 2 poster der poststarter har satt opp GTX 460, og hvor de som kommenter har heller anbefalt andre skjermkort til nogenlunde samme pris. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tror jeg ikke før jeg får se det. gtx460 Yter jo nesten like bra som 5850, som er 500-700,- dyrere. Den er også stille og har veldig lav temp. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvorfor skulle jeg ellers spurt?? Er jo fordi jeg har lest innlegg hvor det har blitt gjort. Om det er noen ide bak å bytte skjermkortet eller kun gjort det fordi de liker til andre bestillinger vet jeg ikke... Spurte fordi jeg lurte på om det hva noe bak dette... Med tanke på kabinett. Noen å anbefale?? Har sett litt på Cooler master CM 690 og Ahtec Six Hundred Endret 9. august 2010 av hantimilon Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 har selv q6600 og den duger egentlig ganske bra fortsatt. Min anbefaling er som andres: Skjermkort RAM Om du finner en cpu-kjøler som har med festebrakett til AM3 eller s1366 i tillegg til den du har nå så kan du kjøpe cpu-kjøler også. Jeg passer alltid på at kjøler kan brukes igjen ved evnt. oppgradering. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 godt tips Vet vell ikke tilfeldigvis at en cpu-kjøler som passer til begge til en gunstig pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå