larsn665 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Har kjøpt meg en Huawei u8230. Er helt fersk på android.. Får ikke valgt noen tele operatør på aksesspunkt. noen som kan hjepe? Endret 11. august 2010 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Stikk inn på den mobil leverandør sine sider, så finner du manuelt oppsett der Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvilken mobiloperatør bruker du? Lenke til kommentar
larsn665 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 har tele 2. prøvde med den manuelle innstillingen og det samme skjer. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://www.tele2.no/kundeservice/GPRS-MMS-HTC-Legend-Desire.html Her står det nøyaktig hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
larsn665 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Har prøvd med mange ganger men det samme problemet dukker opp. Kansje det har noe med at jeg ikke får opp "MMS Protokoll" menyen hopper bare fra "mms port" til "Mcc" ??? Lenke til kommentar
larsn665 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Da har jeg herved skiftet abonnement fra Tele2 til Onecall. Prøvde med et sim kort fra en annen operatør en tele2 , å da var det ingen problem.Så prøvde med tele2 igjen og problemet kom igjen. Har fått vite at tele2 har ofte problemer med gprs/mms til android telefoner. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Da har jeg herved skiftet abonnement fra Tele2 til Onecall. Prøvde med et sim kort fra en annen operatør en tele2 , å da var det ingen problem.Så prøvde med tele2 igjen og problemet kom igjen. Har fått vite at tele2 har ofte problemer med gprs/mms til android telefoner. Android og Tele2 er ikke noe problem, men mer huawei tenker jeg. Ikke alle telefonprodusenter som tenker på at enkelte operatører er Virtuelle(MVNO), og det sier egentlig mer om produsenten enn operatøreren ( selvom det ikke hjelper kundene så mye ) Endret 6. august 2010 av Teksup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå