oldblood Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei og hå! Jeg vurderer å kjøpe den nye xbox 360 slim. en kamerat hadde fått seg den og jeg ble skikkelig fristet Men hvordan er det egentlig? må jeg lage en helt ny bruker, eller går det an å overføre den/de brukerne eg har, og alle savene på spillene mine, hvordan kan jeg øverføre dem? Går det i det hele tatt an, eller. For jeg er ikke sikker om det er verdt det hvis ikke det går. har veldig lyst på den nye halo reach konsoller sjønner dere:P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du kan bruke en USB-minnepenn til å overføre alle Gamertag-profilene dine og alle savene dine. Zero problemo. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 så enkelt ja! Takk for hjelpen så får jeg se og vurdere om jeg skal kjøpe den Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Uhm, har selv en bannet Xbox 360, kan jeg overføre gamertag greiene fra den? Eller må man ha den updaten? (ble bannet ca 1 uke før mw2 kom ut) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Uhm, har selv en bannet Xbox 360, kan jeg overføre gamertag greiene fra den? Eller må man ha den updaten? (ble bannet ca 1 uke før mw2 kom ut) ja, den updaten må du ha for usb. men du kan fortsatt bruke et slikt transfer kit. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Meh, koster penger. Spiller heller masse spill (kjøpt) på live i fremtiden. Mister bare 3000 gamerscore. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du kan oppdatere xboxen gjennom USB-minne tror jeg. Sjekk litt rundt på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå