Epleskrell Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei Jeg skulle gjerne hatt et tråløst nettverkskort til min stasjonæremaskin men er ganske grønn på dette området. Har tidligere kun hat kablet tilkobling, men etter flytting ble dette mindre aktuelt. Noen som har en anbefaling av et ok kort til en god pris?? Inspill mottas med takk og bukk Lenke til kommentar
toygard Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hiver meg på denne tråden jeg også, skulle til å poste noe av det samme. Hvis noen kunne hjelpe meg og Ertsaas med å finne en god og rimelig pci/usb adapter ville det vært fint. Lenke til kommentar
toygard Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har søkt litt selv nå. Tenker jeg går for D-Link DWA-547. Det har fått blandede omtaler, mest pga dårlig medfølgende drivere, men det er mye info her på forumet om hvordan man får gjort det riktig. Kortet ser ut til å fungere meget bra og prisen er ikke verst. Hva tror du Ertsaas? Har du undersøkt noe selv eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå