aman Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg skal studere 1 år i USA og skal derfor kjøpe en laptop. Har sett litt på HP Envy 14, Alienware m11x og m15x, forskjellige ASUS pcer osv, men klarer ikke bestemme meg. "krav": - Ikke større enn 15" - Kan gjerne ha Blueray (Ikke et must å dvdrom) - Grei/God batteritid (4+ timer) - God grafikk på spill som MW2 (fint om den takler MoH, Black ops også) Siden jeg skal kjøpe pcen i USA kan jeg bruke litt mer penger, men vil helst holde meg til en 13 tusen +/- Dell kjører tilbud på Alienware der du får et par hundre dollar i avslag. Du får jo mye for pengene med m11x, men er redd skjermen blir litt liten. Men dog god batteritid.. M15x har jo mye kraft, men batteriet varer ikke lenge.. + for blueray.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dell er ikke et dumt valg da de kan overføre garantien til Norge for et lite vederlag når du flytter hjem. Lenke til kommentar
aman Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Dell er ikke et dumt valg da de kan overføre garantien til Norge for et lite vederlag når du flytter hjem. åhh? Jeg pratet med det amerikanske kundesenteret og de sa jeg kunne oppgradere til "internasjonal garanti" for 299$. Vet du hvor mye det koster og eventuelt hva de kaller det? Ja det ville jo vært en kjempe fordel. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Desverre jeg husker ikke hva det heter eller om det er det samme som du allerede er blitt opplyst om. Det er mange måneder siden dette kom opp i en tråd der en hadde gjort dette på en Dell han tok med seg til Norge etter endte studier i England. Ring Dell Norge og hør da vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå