Gnurk! Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) i morgen? søndag pleier å være en god dag for gaming I wish men jeg jobber dag skal høre med teamet mitt og komme tilbake til deg med noen forslag til dager Endret 20. februar 2011 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 i morgen? søndag pleier å være en god dag for gaming Hva med tirsdag 20:00? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva med mandag 02:20? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 tiden er allerede avtalt Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Noen som har lyst på en trøndersk protossnoob som treningspartner? JREwing, 629. Svarer et halvår etter din post, men trønder her òg på utkikk etter "sparringspartner". Promotheus er ingame-navnet! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har i det siste startet å spille veldig mye mer SC2 igjen, og føler jeg trenger å øve litt, slik at jeg raskere kan bli litt bedre. Er mid/high diamond (~rank 10) Jeg er særdeles dårlig i PvP, og skulle gjerne jobba med 4gate builden min, 4gate defense, 1 base robo defense osv. Ellers hadde det vært kjekt å ha en terran/zerg å practice mot, slik at jeg kan øve meg på 1gate expand og forge expand. Trenger også en zerg til å øve air builds, samt 3gate expand, og micro vs baneling drops. Til slutt hadde det også vært fint å spille litt mot en terran som er flink med drops - jeg har en tendens til å overreagere på drops, og må derfor lære meg å håndtere de bedre. Håper noen er villig til å spille litt Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg spiller gjerne PvP mot deg. Er ekstremt dårlig i matchupen, så noen å øve litt mot ville vært fantastisk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg spiller gjerne PvP mot deg. Er ekstremt dårlig i matchupen, så noen å øve litt mot ville vært fantastisk. TopCore.561 Lenke til kommentar
underdark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som er keen på litt 2v2, 3v3 eller 4v4 idag? Plat/diamond. wndl 494 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som vil spille 2v2 med meg? Jeg er noob Lenke til kommentar
Langsuyar Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hei! Jeg spiller en del Starcraft 2 for tiden og kunne tenke meg noen sparrepartnere. Jeg hadde egentlig tenkt å opprette en ny tråd for dette, men så at det allerde var etablert noe lignende. Jeg skal litt forskjellige ting i sommer, så jeg har ikke tid til å spille absolutt hele tiden. Men en del. Jeg er ikke sinnsykt god, jeg er i Bronze liga, men ranked 3-7 (går litt sporadisk opp og ned, da det er så ekstremt lite poeng mellom hver bruker i den divisjonen jeg er i). Jeg spiller Zerg. Jeg har 250 Zerg Wins achievementen, men har fortsatt mye å lære. Jeg ser egentlig for meg at vi skaper en liten liga med faste spillere som gjennomfører treningskamper, se replays sammen (våre egne og andres) og generelt har det morro sammen. Jeg er ikke ute etter et Koreansk nivå eller noe sånt, bare folk som kan lære av meg og omvendt. Nicket mitt er Langsuyar og karaktercoden min 268. Add meg og snakk med meg direkte i spillet når jeg kommer på eller svar på denne tråden. Håper på noe snarlig respons! God sommer! 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg og en kompis har netopp begynt med spillet, og er da ikke så gode. Vi sitter på Teamspeak 3, 78.72.45.65: 9987, kom gjerne inn hvis du vil spille med/mot oss. Vi har også egen Minecraft server og TS er oppe nesten 24/7. 1 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Trenger nye folk å spille med. Er med på 2v2 og 3v3. Rase: Protoss. 1v1: Gold 2v2: Platinum 3v3: Master Nick: Akidon Code: 427 Skype Nick: aqidon Endret 25. juli 2011 av Akidon Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nå skal teamspeaken fungere igjen, kom gjerne inn ikveld Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Noen som vil spille ikveld? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Master terran ser etter masters å trene med har ett stort ønske om å bli bedre å kanskje komme i grandmaster en gang! har spillt svært lite 1v1.. men har vært veldig høyt i 2v2 topp 20-40 i europa kanskje. og ønsker om ikke så høyt å komme i high master som ett minimum innen noen måneder i alle fall. er mest av alt intressert i en Protoss å spille mot siden jeg sliter noe helt vanvittig i TVP. har benyttet meg en del av 1/1/1 push i det siste mot toss noe jeg ikke er spesielt stolt over og ønsker derfor å forbedre dette matchupet spesifikt slik att jeg i likhet med TVT og TVZ foretrekker att gamet pågår så lenge som mulig og slipper å benytte meg av slikt tull for å få freewins jeg ikke fortjener:P spiller også VELDIG gjerne mot Zergs og også Terrans om du er i master! mere info. Er svært friendly og hjelpsom skal prøve å spille 2-3 timer om dagen i alle fall framover kanskje mere om jeg føler økningen går rett vei. Ønsker i practice games å fokusere på å bli bedre å ikke bare å vinne. SEND meg PM for Character code osv !!! Endret 30. august 2011 av neoman Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg kunne virkelig trengt noen å øve PvP med. Sliter virkelig etter patchen, da blink stalkers rett og slett ikke fungerer på samme måte som før. Er i master. Bare å adde meg hvis du vil ta noen kamper! Sarsi.382 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg kunne virkelig trengt noen å øve PvP med. Sliter virkelig etter patchen, da blink stalkers rett og slett ikke fungerer på samme måte som før. Er i master. Bare å adde meg hvis du vil ta noen kamper! Sarsi.382 bare av nysjerrihet? hva gikk du før? har nemli selv erfart av 3gate robo intil blink er blitt enda safere nå Lenke til kommentar
Sarsi Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Yonghwa sitt 3 stalker rush inn i blink. Tenkte på 1 gate robo inn i 3 gate blink, men trenger noen å spille litt mot for å finne ut hvordan jeg vil gjøre det. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 ah skjønner, vel utifra det jeg har sett i gsl er PvP inni et kaos akkurat nå så ingen visdom å hente derifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå