John Keats Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trenger noen jeg kan øve meg på å harasse mot. Det er noe jeg må bli bedre til, uansett rase jeg spiller som, eller mot. Jeg spiller random på ladderen. Er rundt platinum/diamond nivå, hvis noen er intressert. Edit: Trenger også øvelse for å stoppe harass. Edit2: ..og early pushes. Må lære meg hvor mange units jeg trenger for å holde av spesifike pushes. Trenger å øve på akkurat det samme faktisk, timings på når ting treffer osv. Spiller gjerne med deg Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei, har nå begynnt med Zerg! Er det noen som kunne tenke seg å øve mot en Platinum/Diamond spiller? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg kan alltids bli med på noen treningsrunder ol. når jeg er online! Ikke veldig mange kamper 1v1, ligger lavt i platinum. brukernavn som her: zeltex #875 Kleshenger: Jeg er sikkert alt for dårlig, men prøver gjerne! =) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Aldri for dårlig. Legg meg til du. [email protected] Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bare legg til meg også folkens Totalt elendig med både zerg og protoss, noe bedre med Terran (gold-league). Har begynt å spille litt random uansett, syns det er mye morsommere enn å bare spille samme hele tiden. Bryr meg ikke så mye om stats foreløpig.. [email protected] Lenke til kommentar
jossy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser etter 2v2, 3v3, eller 4v4. Race: Terran, zerg Nick: wutty Char code: 545 Rating 1v1: 1600-ish Spiller mye 1v1, men begynner å bli lei.. Var i diamond, men falt ned til platinum da jeg begynte med zerg. Er på vei opp til diamond igjen. Fra sånn 1900-ish til 2200-ish er jeg vanligvis online. Du må ha minst en diamond leauge med over 100 spilt på det laget (evt alene hvis 1v1) - wutty Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei, har nå begynnt med Zerg! Er det noen som kunne tenke seg å øve mot en Platinum/Diamond spiller? det kunne jeg godt tenkt meg add meg wallE, char code 647 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hei, har nå begynnt med Zerg! Er det noen som kunne tenke seg å øve mot en Platinum/Diamond spiller? det kunne jeg godt tenkt meg add meg wallE, char code 647 du whiner jo bare wallE edit: dette var en random troll btw Endret 4. desember 2010 av Gnurk(homesmasher) Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 trenger noen terran å spille mot. noen som er hypp? er diamond toss Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Trenger en mid/high diamond zerg å pracce mot. Hater livet når jeg møter zerg. Er zerg selv btw Lenke til kommentar
Madock Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Frazycrog Er ikke lenger like god som jeg var i SCBW, men prøver å bli bedre. Spiller stort sett Terran, men har begynt å spille litt zerg også Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 er fortsatt på leting etter flere treningspartnere til 1v1 trening kravene mine er ikke høye, men føler du værtfall må være i platinum-nivå, slik at det ikke blir for ensidig i tillegg må du like å spille om og om igjen selv hvist du bare vinner/taper, ettersom jeg liker å spile flere ganger mot samme person, send meg gjerne en msg eller add meg evt på skype (huleboeren16), eller add på b.net: [email protected] Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Hadde vært kult med noen å spille 2v2 og 3v3 med. Har grei styring på macro, men microen min er ganske elendig. Ligger i silver-league om dagen, tror jeg rykker opp snart Earthwing 515 rase: zerg/random Endret 14. februar 2011 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 TEAM SØGNE ser foresten etter team's å battle mot, vi har totalt 5 members bare nå, men vil gjerne måle oss opp mot div.teams Lenke til kommentar
neoman Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) spiller selv protoss og zerg begge 2 på greit nivå. er 23/15 i diamond men har ikke spillt ladder siden mine noob days ( 3-4 måneder siden ) og har ingen planer om å begynne med ladder igjen med det første. så er litt bedre nå. aksepterer treningspartenere av alle raser. men setter krav til att du er i diamond-low master. om du ikke spiller ladder eller er i en lavere league men har skills som kan sammenlignes med diamond-low master er det også helt okay. Jeg spiller veldig variert og om jeg spiller med samme person flere ganger vil jeg sjeldent gå for samme builden 2 games på rad. Heter Khazgore og dere kan kontakte meg i enten diskusjon.no sin kanal eller starcraft2.no sin kanal bare send en melding! eller send PM her for å få char code Endret 18. februar 2011 av neoman Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 TEAM SØGNE ser foresten etter team's å battle mot, vi har totalt 5 members bare nå, men vil gjerne måle oss opp mot div.teams Lyst å spille`? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 TEAM SØGNE ser foresten etter team's å battle mot, vi har totalt 5 members bare nå, men vil gjerne måle oss opp mot div.teams Lyst å spille`? har du et team vi kan battle? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 TEAM SØGNE ser foresten etter team's å battle mot, vi har totalt 5 members bare nå, men vil gjerne måle oss opp mot div.teams Lyst å spille`? har du et team vi kan battle? Team og team, vi er nå en vennegjeng som spiller Hvor mange trenger vi? Med å spilel i kveld=? Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 TEAM SØGNE ser foresten etter team's å battle mot, vi har totalt 5 members bare nå, men vil gjerne måle oss opp mot div.teams Lyst å spille`? har du et team vi kan battle? Team og team, vi er nå en vennegjeng som spiller Hvor mange trenger vi? Med å spilel i kveld=? ikke i kveld men til uka tenkte vi kunne følge gsTL modellen og kjøre bo7 og 1v1 modell med taper=eliminated dermed trenger du minst 4 (siden etter at 4 er slått ut=teamet ditt tapt) vist dette hørtes spennende ut så skal jeg høre med TS når de kan (teamet mitt) (vi er og bare en vennegjeng) Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 i morgen? søndag pleier å være en god dag for gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå