Doga Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg holder for det meste til i Gold League, og vil strengt tatt bare ha fler folk å spille med generelt. Helst folk som er bedre enn meg, men sier neppe nei til en kamp eller to uansett Spiller ikke så mye 1v1, noe som er rart siden alle idretter og sånt jeg driver/har drevet med for det meste er solo greier.. Anyway, 2v2 til 4v4 er primærmoroa mi, men tar gjerne noen 1v1 om folk vil lære meg noe Spiller for det meste Terran, men tar gjerne random også, så jeg vil lære mer om alle raser i grunn. Er nærmere 30 enn 20 om det har noen betydning, og bruker gjerne Skype/Ventrilo om andre også vil Spiller fordi det er morsomt, men vil samtidig bli så god som jeg kan, liker å engasjere meg i ting jeg holder på med. Legg meg til og send en whisper til Doga, char code 662 Edit: Jeg ser jeg for det meste er i gold league når jeg spiller med randoms, premade teams havener stort sett i bronze gitt. Det var rart... Endret 6. september 2010 av Doga Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 diamond league zerg her, jeg trenger en god "all around terran" å øve meg (trenger å øve både mot macro-play og midgame pushes) og en zerg for litt lingling fights, prøver å finne ut nøyaktig når jeg kan teche til min spire. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen relativt dårlige som har lyst på en treningspartner? Enten 1v1 eller 2v2. Jeg har ikke mye erfaring fra SC, men har spilt toern litt! Gått mest i 2v2, litt 1v1. Har kun spilt med Terran, men ønsker virkelig å lære meg en annen rase, Protoss Skype er en selvfølge! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg kommer til å spille mer og mer multiplayer nå som jeg er ferdig med de 5 første rundene før man kan få League?? Jeg kunne tenke meg en del 5vs5 matches med folk som jeg kan føle meg trygg med!! Så hvis akkurat du er interrisert, så legg meg til! info: [email protected] Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 5 vs 5? Lol. Finnes ikke laddermode for det en gang, så tviler på at du klarer å finne noen fornuftige å spille med der ^_^ Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 finnes ikke maps til 5v5 heller :\ Lenke til kommentar
AwesomO Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kunne tenkt meg noen treningskompiser som kunne tenkt seg å spille mot Protoss. Etter betaen har jeg kun spilt 1v1 og er i bronze (yeah) men lager gjerne et lag og spiller 2v2 eller 3v3, men ønsker meg primært 1v1 treningspartnere og 2v2 lagkamerat (helst av andre raser enn meg selv, spesielt i 1v1) Har skype om det er ønskelig! Andreassen - 496 Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Haha.. jeg var dum da jeg nevnte 5vs5.. hehe! men ja.. er noen ute etter et par runder med 3vs3 elns ikveld? legg meg til gjennom e-mail muligheten [email protected] Lenke til kommentar
g0b Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 hei, liker tanken : ) sier heller ikke neitakk til treningspartnere, har 2 accounter vega 615 og anubis 391 har en account som jeg spiller random/zerg på og en protoss account: P low/mid diamond Lenke til kommentar
Pop Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hadde vært gøy og prøve. Om noen vil spille med en gamling, Poppi 705. Spilte Sc1 i sin tid, men er helt nybegynner i sc2. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Får ikke adda deg pop Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Får ikke adda deg pop Hm, det er det som står når jeg holder markøren på bildet. Poppi Character code: 705 Kan prøve adde deg istedet. Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er veldig interessert i en 2v2 partner som er på likt nivå som meg. Er best som zerg, men kan også basics som protoss og terran. Ligger på bronze/silver nivå, så er ikke så veldig god atm, men forbedrer meg for hver kamp. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er veldig interessert i en 2v2 partner som er på likt nivå som meg. Er best som zerg, men kan også basics som protoss og terran. Ligger på bronze/silver nivå, så er ikke så veldig god atm, men forbedrer meg for hver kamp. Ca samme nivå som meg vil jeg tro. Legg meg til så er jeg gjerne med. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Trenger en spiller som har lyst til å banelingbuste meg gjentatte ganger. Har litt problemer med å stoppe det som Terran. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 trenger en terran som bare er interessert i å spille flere games generelt sett mot meg (jeg er zerg), har god bruk for å bare øve inn mechanics og timings Grunnen til at jeg bare er interessert i å generelt sett bare spille flere games er at jeg føler at å øve på en spesifikk ting blir for dumt, og foretrekker heller at vi f.eks spiller 5 games, og du cheeser meg helt tilfeldig i en av disse Bare pm eller svar her, bryr meg ikke så altfor mye om din skill-level bare du er interessert i å spille (er diamond selv om d skulle være av interesse) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg kunne ha prøvd 2port banshee, helliondrops, osv, men timingen min jeg helt feil på det desverre. Har ikke eksperimentert nok med åpninger til nå. Endret 17. oktober 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kunne ha prøvd 2port banshee, helliondrops, osv, men timingen min jeg helt feil på det desverre. høres flott ut uansett, trenger bare å øve meg på å deale med den store terran variasjonen, og vite vor mye jeg trenger av ditt for å deale med x antall av datt du må gjerne si emailen din så jeg kan adde deg, eller adde meg på [email protected] Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Trenger noen jeg kan øve meg på å harasse mot. Det er noe jeg må bli bedre til, uansett rase jeg spiller som, eller mot. Jeg spiller random på ladderen. Er rundt platinum/diamond nivå, hvis noen er intressert. Edit: Trenger også øvelse for å stoppe harass. Edit2: ..og early pushes. Må lære meg hvor mange units jeg trenger for å holde av spesifike pushes. Endret 26. oktober 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå