DeViLoN Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi fikk låne en nibbler på en butikk på et Lan , klipte hull i døra på 2 pcer , funka fett, men det verste av alt er at butikken la den ut for salg når vi var ferdige! Btw , jeg har brukt en sånn black and decker sak , seriøst min chieftec spiste skjæreblader , kom ikke 5 cm med en halv skjæreplate en gang! Dette var på en eksperiment chieftec som jeg skal kaste! Men alikevel , må jo være umulig å kutte med dremel eller b&d saken ! Hvis du virkelig ikke kom lenger enn 5 cm med en skive, så har du enten brukt feil type skive, eller for stor hastighet sammen med for mye makt, man skal la dremel'en jobbe selv, ikke tvinge den til å skjære, det eneste man oppnår med overdreven maktbruk er null kapping og høt forbruk av kappskiver. dette hullet kappet jeg med en dremel professional (ikke multi pro) brukte en forsterket kappskive (art. nr. 426), brukte knapt halvparten av 1 skive Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Brukte nokk litt makt ja :oops: Men tror ikke de skivene som fulgte med B&D var noe særlig uansett.. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er ikke det der et aluminiums kabinett da? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Brukte nokk litt makt ja :oops: Men tror ikke de skivene som fulgte med B&D var noe særlig uansett.. Du har ikke brukt de forsterka kappskivene. En kompis har nettopp ordna plexi i døra si, og han gjorde akkurat det samme some deg. Brukte nesten hele boksen med skiver. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvor får man kjøpt disse forsterka skivene? Er det disse som man får kjøpt på clasern? Art nr: 30-7985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå