Necleto Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kort og godt så lurer jeg bare på når nåværende arena sesong slutter? Eller varer den helt til Cataclysm? Endret 5. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Den varer helt til Cataclysm Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det vet vi jo ikke. Kommer helt ann på når cata release er. Skal ikke se bort fra at Blizzard ser seg nødt til å legge inn en ekstra, kan ikke ha denne seasonen til Januar f.eks. Lenke til kommentar
Gralle Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Tror neppe det kommer noe nye season før Cata med mindre det kommer en nye Dungeon (Instance) først, da dette har hengt samme så vidt meg bekjent så langt og det er ingen planer om noen ny Dungeon før Cata. Så derfor ingen ny season heller. Endret 8. august 2010 av Gralle Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ganske sikker på at det ikke kommer ny season før catalysm Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det kommer ingen ny sesong før Cataclysm. Sesong 8 vil bli den lengste sesongen noensinne etter å ha gått forbi sesong 3 i TBC. Blizzard sa forøvrig at sesong 3 varte alt for lenge og ville aldri la en ny sesong vare i en så lang durasjon. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ruby Sanctum patchen var den siste store patchen med nytt innhold før Catacylsm, og den gjeldende sesongen avsluttes sannsynligvis 2-3 uker før Cataclysm, som forhåpentligvis kommer i slutten av året. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 November tror jeg Cata kommer. Og fjerningen av Kingslayer-tittelen, starten på Zalazanes Fall og Retaking Gnomereagan kommer vel en to uker-en måned før release. Så cirka da slutter vel sesongen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå