larsn665 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Prøver igjen. Har kjøpt meg en Huawei u8230. Er helt fersk på android.. Får et problem når jeg skal sette opp gprs og mms, har skjønt at jeg må ta et manuellt oppsett. høres sikkert rart ut men jeg finner ikke "MMS Protokol" i menyen. Noen som kan hjelpe? Endret 5. august 2010 av larsn665 Lenke til kommentar
soldat170 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Med telenor abonnement kan dette gjøres slik: Innstillinger -> Trådløst og Nettverk -> Mobile Nettverk -> Navn på aksesspunkt -> Trykk "menu" og velg "nytt APN" -> Legg inn disse paremeterene: Navn: Telenor MMS APN-navn: telenor Mellomtjener: 10.10.10.11 Port: 8080 Brukernavn: dj Passord: dj Tjener: ikke satt MMSC: http://mmsc/ MMS-mellomtjener: 10.10.10.11 MMS-port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 Autentiseringstype: PAP APN-type: mms -> Trykk så "Menu" og lagre. Din Huawei U8230 skal nå vere klar til å sende og motta MMS. Jeg fant innstillingen på telenor.no. For andre operatører anbefaler jeg å skjekke nettsidene deres etter de rette innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå