Skavhaug Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei nå er det lenge siden jeg har fulgt med på pc utviklingen og tiden er inne for at jeg må ha meg en ny pc. Pcen skal hovedsaklig brukes til wow, cod mw2 og surfing. Har et budsjett på 7000kroner - Har en strømforsyning liggende, vil den klare å holde systemet oppe? https://prisguiden.no/produkt/43251 Her er mitt forslag til PC: https://prisguiden.no/profil/lister/116955 Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hovedkortet du har lista opp støtter kun Crossfire x (for ati kort) og ikke sli (nvidia kort). Det kan være verdt å merke seg hvis du kar tenkt å utvide med ett ekstra skjermkort etterhvert Hvis du ikke har tenkt til å utvide med ekstra skjermkort behøver du ikke HK med 2 pci-e i full x16 modus Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ville klart gått for 1GB versjone av GFX460 Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Kan jo kikke på dette HK'et. Er det hk som Agentspoon bruker i sitt oppsett i stickytråden. Sparer noen hundrelapper der som du kan bruke på 1Gb versjonen av gfx460...Hovedkortet støtter ikke crossfire fullt ut, men det har du kanskje ikke behov for heller? Hvis du lurer på hvor sterk strømforsyming du trenger til oppsettet ditt kan en PSU-kalkulator gi deg en pekepin edit: her er en annen kalkulator som gir litt andre svar en den første. Hvilken som er mest realisisk må noen andre svare på.... Endret 5. august 2010 av Lambern Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du burde som folk sier her prøve å spare på komponentene som ikke gjør så mye forskjell, f eks hk, og bruke putte mer penger i et godt skjermkort som står i stil. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk for svar! Byttet ut HK med det Lambern linket og lagt til 1gb versjonen av 460. Ser det greit ut nå eller? Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ser greit ut,ganske likt oppsett som Agentspoons, men jeg er litt usikker på strømforsyninga di.... Burde få innspill av noen med litt mer erfaring på akkurat det området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå