Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 God dag og morn morn ! Må bare få presentert meg kjapt. Jeg heter da altså Dravde, jeg er femten år gammel og bor langt inni skogen den grønne, nemmelig Valdres! Jeg har hatt brukeren hovedsakelig pga. snustråden en stund, men etter TG 2010 så ble jeg "aktiv" her på forumet Takk til Nopros btw, som inspirerte meg :!: 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Velkommen! Hvor i Valdres bor du? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Velkommen! Hvor i Valdres bor du? Bor ved Ryfoss / Vang. En 40 minutter fra Fagernes ca ! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ryfoss har jeg aldri besøkt, men Fagernes er en fin "by"! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Haha, ja, om du ser bort i fra alle Opel rånerne og bondetampene som aldri vasker seg i trynet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå