Gjest Einar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) * Gutt får SMS fra jente: hei, blir du med ut? jeg er på xxxxxxxxxxxxx, kommer ut om 30 min* * Gutt sender SMS: Ja, møtes på xxxxx? * * Jente : ja * Det har gått 30 min, Gutten venter utenfor xxxxx. Det pissregner! * * etter 1 times venting utenfor xxxxx, Gutten er igjennom våt, jenta kommer ut. Gutt: Hei, hva skal vi finne på? Jente: Neeeeei, det pissregner, gidder ikke være ute da... Endret 5. august 2010 av KVTL Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Høres ut som en koselig jente.. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det gutten akkurat gjor det var å selge seg selv for ingenting. Gi seg bort gratis og gi utstråling for lav verdi. Gutten setter jenten høyere enn seg selv ved å vente ganske lenge. Slik jeg ser på det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Så klart kan man diskutere hard2get og slikt, Pijus, men dette gjelder vel mer en jente som åpenbart mangler forståelse for generell folkeskikk og kunnskap om hvordan hun skal oppføre seg mot andre, og dermed fremstiller seg selv som en gigantisk bitch. 5 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Burde ikke denne være postet i kvinnelogikk-tråden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå