MPC Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei! Har akkurat sendt lånekassa eit brev som seier at eg takker JA for pengestøtta som dei skal gje meg. Så her er spørsmålet. Eg trenger ein laptop til skule start, og eg lurte på kor lenge posten kan oppbevare pakken før eg må kan hente det? Det kjeme til å ta komplett 2 dager å sende pakken. Og lånekassen bruker normalt 3-5 dager for å sendte over pengene. Så eg lurar på om eg kan kjøpe PCen no frå komplett, så oppbevare den på posten, i 1-2 veker før eg henter den med pengane eg får frå lanekassa. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Uavhentede pakker returneres etter 14 dager fra postkontoret. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Kva skjer om alt feiler og lånekassa bruker 3 - 4 veker på å sende pengane, får eg noko "Black Mark" frå posten avgåande pakker? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei, men pakken vil bli returnert til avsender. Deretter vil avsender fakturere deg for frakten tilbake samt et gebyr for uavhentet pakke. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er nok best å vente til pengene er på konto. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Ja, men har lyst å få raskt tilgang til PCen, siden høgskulen begynner den 17! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Er da bare å bestille det. Gebyret for returnert pakke ligger mellom 450 og 600kr så du kan jo bare legge det på prisen når du bestiller. Edit: Hvis du bestiller en nå og en om en uke så er du helt sikker på at det ligger en eller annen maskin på posten når du MÅ ha den. 500kr er da ikke noe å mase med. Endret 5. august 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan du ikke bare legge ut penga? Eller er det knipe? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 La nå gutten få drite seg ut, det er da ingen andre enn han selv dette går ut over. Kanskje han lærer ett og annet i prosessen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå