Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Han svarte på spørsmålet i evnet. "Nei, piratkopiering er ikke galt.". Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jøss, da har han helt rett. Og gjør det kort, i motsetning til andre som skriver en hel hau med masse rare ord så det ser smart ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Må man skrive lange avhandlinger om hvorfor man mener det og det? I så fall, må det presiseres i tråden at bare lange og velformulerte svar er tillatt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lange svar med begrunnelse er ikke bedre en korte svar med begrunnelse. Hva er poenget med å skrive en bok vis du kan formulere det ned til en hel side? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du vil virke mer kunnskapsrik om du skriver masse. Virker som flere her vil vitenskapelig bevise at det er rett/galt, enda det trolig er mer fra person til person, da ingen fasit untatt at det er ulovlig. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 så du sier at jeg er dum fordi jeg skriver et kort svar? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan får du det til at noen tror du er dum fordi du skriver korte svar når det nettopp har vært en hel side her med folk som sier hvor mye bedre de synes det er med korte svar enn lange? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 så du sier at jeg er dum fordi jeg skriver et kort svar? Nei AtW Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 så du sier at jeg er dum fordi jeg skriver et kort svar? Nei, sier det var bra. Lange innlegg gidder jeg ikke lese. Ditt leste jeg. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 No offence til de som følte seg skyldige i å kalle meg dum. Bare en liten betraktning: Jeg Har lagt merke til i denne tråden at det nesten bare er lange svar, og ja det irriterer meg. Da jeg ikke gidder å lese gjennom en tiendedel av det en gang. Og er ikke temaet litt oppdiskutert når man plutselig klarer og bruke en hel side til å dikutere at jeg kom med et kort svar? Korte svar Jeg har ikke noe behov for å opphøye min egen person ved å skrive lange svar. opphøye meg selv klarer jeg fint ved å rakke ner på folk som kaller meg dumme (ironi) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 No offence til de som følte seg skyldige i å kalle meg dum. Bare en liten betraktning: Jeg Har lagt merke til i denne tråden at det nesten bare er lange svar, og ja det irriterer meg. Da jeg ikke gidder å lese gjennom en tiendedel av det en gang. Og er ikke temaet litt oppdiskutert når man plutselig klarer og bruke en hel side til å dikutere at jeg kom med et kort svar? Korte svar Jeg har ikke noe behov for å opphøye min egen person ved å skrive lange svar. opphøye meg selv klarer jeg fint ved å rakke ner på folk som kaller meg dumme (ironi) For lange svar er ihvertfall vesentlig bedre en svar som bare består av "ja" eller "nei". I mine øyne. Eller kan det vel forøvrig hende at saken går litt i ring. På den andre side er det enkelte her inne som stadig kommer med nye feilaktige påstander om hva forskjellige "ismer" mener, og det er jo noe man kan diskutere om man ønsker... AtW Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 No offence til de som følte seg skyldige i å kalle meg dum. Bare en liten betraktning: Jeg Har lagt merke til i denne tråden at det nesten bare er lange svar, og ja det irriterer meg. Da jeg ikke gidder å lese gjennom en tiendedel av det en gang. Og er ikke temaet litt oppdiskutert når man plutselig klarer og bruke en hel side til å dikutere at jeg kom med et kort svar? Korte svar Jeg har ikke noe behov for å opphøye min egen person ved å skrive lange svar. opphøye meg selv klarer jeg fint ved å rakke ner på folk som kaller meg dumme (ironi) For lange svar er ihvertfall vesentlig bedre en svar som bare består av "ja" eller "nei". I mine øyne. Eller kan det vel forøvrig hende at saken går litt i ring. På den andre side er det enkelte her inne som stadig kommer med nye feilaktige påstander om hva forskjellige "ismer" mener, og det er jo noe man kan diskutere om man ønsker... AtW Må si meg enig der, et langt svar kan en velge om en vil lese hele, men et kort svar har ikke den valgmuligheten. Så er jo spørsmålet om en leser her for å lære og finne andres synspunkter eller bare småprate da. Jeg synes ikke temaet er oppdiskutert når det ikke er kommet fram til noe som kan begrunnes. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei. Lange svar er ikke bedre en korte. Dette er da svaret på spørsmålet er opp til hver enkelt. Man trenger ikke skrive som en statsminister for å diskutere dette spørsmålet. Lenke til kommentar
A_R_I Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Det beste svaret er det svaret som formidler budskapet så konsist som mulig uten at det blir uklart. Endret 12. oktober 2010 av minoriteten 1 Lenke til kommentar
A_R_I Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Piratkopiering ER galt, og her er svaret på hvorfor: http://onarki.vgb.no/2010/10/the-basis-of-intellectual-property-right/comment-page-1/#comment-3028562 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Piratkopiering ER galt, og her er svaret på hvorfor: http://onarki.vgb.no/2010/10/the-basis-of-intellectual-property-right/comment-page-1/#comment-3028562 Om du forstod det, og gadd å lese alt, kan du komme med kort sammendrag? Lenke til kommentar
A_R_I Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Piratkopiering ER galt, og her er svaret på hvorfor: http://onarki.vgb.no/2010/10/the-basis-of-intellectual-property-right/comment-page-1/#comment-3028562 Om du forstod det, og gadd å lese alt, kan du komme med kort sammendrag? Du må nesten lese det selv for å få tak i sammenhengen. Men kort fortalt: PK er galt fordi informasjon eksisterer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Okay.. synes ikke det er galt på alle måter jeg allikevel, enda informasjon eksisterer.. EDIT: Noe sent ,blir skrivefeil. Endret 16. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå