Gå til innhold

Er piratkopiering galt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No offence til de som følte seg skyldige i å kalle meg dum.

Bare en liten betraktning:

Jeg Har lagt merke til i denne tråden at det nesten bare er lange svar, og ja det irriterer meg. Da jeg ikke gidder å lese gjennom en tiendedel av det en gang.

Og er ikke temaet litt oppdiskutert når man plutselig klarer og bruke en hel side til å dikutere at jeg kom med et kort svar?

Korte svar :dribble:

Jeg har ikke noe behov for å opphøye min egen person ved å skrive lange svar. opphøye meg selv klarer jeg fint ved å rakke ner på folk som kaller meg dumme :tease: (ironi)

Lenke til kommentar

Jeg Har lagt merke til i denne tråden at det nesten bare er lange svar, og ja det irriterer meg. Da jeg ikke gidder å lese gjennom en tiendedel av det en gang.

Og er ikke temaet litt oppdiskutert når man plutselig klarer og bruke en hel side til å dikutere at jeg kom med et kort svar?

Jeg har ikke noe behov for å opphøye min egen person ved å skrive lange svar. opphøye meg selv klarer jeg fint ved å rakke ner på folk som kaller meg dumme :tease: (ironi)

For lange svar er ihvertfall vesentlig bedre en svar som bare består av "ja" eller "nei". I mine øyne. Eller kan det vel forøvrig hende at saken går litt i ring. På den andre side er det enkelte her inne som stadig kommer med nye feilaktige påstander om hva forskjellige "ismer" mener, og det er jo noe man kan diskutere om man ønsker...

AtW

Lenke til kommentar

For lange svar er ihvertfall vesentlig bedre en svar som bare består av "ja" eller "nei". I mine øyne. Eller kan det vel forøvrig hende at saken går litt i ring. På den andre side er det enkelte her inne som stadig kommer med nye feilaktige påstander om hva forskjellige "ismer" mener, og det er jo noe man kan diskutere om man ønsker...

AtW

Må si meg enig der, et langt svar kan en velge om en vil lese hele, men et kort svar har ikke den valgmuligheten.

Så er jo spørsmålet om en leser her for å lære og finne andres synspunkter eller bare småprate da.

Jeg synes ikke temaet er oppdiskutert når det ikke er kommet fram til noe som kan begrunnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...