Gå til innhold

Forskjellig skriveroppsett for Word og Outlook i Office 2007?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kjører Windows 7 professional, og har Office 2007 SP2.

Det jeg lurer på er hvorfor det er forskjellig skriveroppsett i Word og Outlook?

 

 

 

Slik ser skriveroppsettet ut i Word:

 

word.png

 

Mens det i Outlook ser slik ut:

 

office.png

 

 

 

 

Det som jeg henger meg opp i er muligheten å velge hvilke sider man vil skrive ut.

Det går an å velge "Page range" i outlook, men der er det ingen indikasjon på hvor mange sider man har å velge i.

 

Går det an å endre dette, slik at skriveroppsettet blir tilsvarende det som er i Word?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...