HK416 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hei. En stund nå har jeg hatt en Dir635 (rangebooster N) router, meget fornøyd. Jeg lurer på hva er rekkevidden, om man har N-kort (usb dongle)? Noen som har testet? Da jeg leser på tester og produsent side står det bare "meget god rekkevidde" eller "9/10 poeng" i rekkevidde... !? Endret 5. august 2010 av HK416 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det kommer jo helt ann på hva slags miljø den står i det. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Mellom 2 bygninger. (ca 15m avstad, og 2 etasjer opp) Men det finnes vel noe teoretisk "fritt lende"? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Teori og praksis er to forskjellige ting vet du. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har man fri sikt uten vegger osv, så kan man nok regne med et sted mellom 50 og 100m. Det avhenger i praksis også av hvor mange naboer det finnes med WLAN og i tillegg dempning i vegger og tak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå