qvestus Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har nå blitt en lykkelig eier av SE T610. Men jeg har et problem... Når jeg prøver å koble PC'n til mobilen via bluetooth får jeg spørsmålet "Tilføye xxxx?", jeg trykker ja, og da får jeg opp et felt hvor det står "skriv inn kontrollnøkkel:" Da er spørsmålet, hvordan finner jeg ut hva jeg skal skrive inn der? EDIT: En ting til, nå jeg prøver å starte File Transfer via My Bluetooth Places får jeg bare opp Connection timed out, det gjelder også de andre tjenestene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Da skal du opprette et passord som du bruker for å kommunisere med data'n. Så ingen andre kan bruke tilkoblingen uten videre. Tror jeg... Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 I see. Men det jeg lurer på er hvor jeg stiller inn på det. Hvis det er det som skal til da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har nettopp fått min t610 jeg å, så det vet jeg faktisk ikke. Har ikke prøvd så mye enda. Men kommer det ikke opp sånn at du skal skrive inn passord når du kobler til en BT enhet? Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg får opp en dialogboks på mobilen hvor jeg skal skrive inn en kode. Jeg har ikke stilt inn noen kode, og jeg lurer på hvor jeg finner denne eller får forandret på den. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Du får dette feltet på mobil som du kan bruke hvilket som helst 4 siftret tall og når du har tastet inn det så dukker det opp et slikt felt på pc`n og da taster du inn det samme nr der som på mobilen... Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Det var sånn jeg regna med at det var, men jeg får ikke noe box opp på pc'n... Jeg bruker det programmet som fulgte med MSI Bluetooth adapteren. Noen som kan annbefale et annet program som jeg bruke for å koble mobilen til pc'n? Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Har fixa det nå... Bare jeg som surra "litt" :oops: Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 anbefaler deg også å gå inn her http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe...e/bluetooth.exe å laste ned de siste driverene. (Hvis det er en av disse:BToes(MS-6970), MS-6968, MS-6967 adapt du har da) er fiksa endel bugs i de nye driverene Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Har fixa det nå...Bare jeg som surra "litt" :oops: Kanskje du kan være så grei å meddele med oss andre hva du gjorde for å fikse det. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Har fixa det nå...Bare jeg som surra "litt" :oops: Kanskje du kan være så grei å meddele med oss andre hva du gjorde for å fikse det. Kan ikke huske alt vel! Hehe... Det eneste jeg gjorde var å re-innstalere blåtann driveren, og boote. Vips! Så funka det! Endelig fikk jeg kobla mobilen til pc'n!... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå