Mohamed Ali Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 glem alt du har hørt, og alle tipsene fra folk, følg denne programmen, 8 min six abs.. du trener alle nødvendige muskelene for å få six pack level 1 --- level 2 --- Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Glemme alt jeg har hørt?? Særlig. :!: 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Eller man kan bare slanke seg til magemusklene vises. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 glem alt du har hørt, og alle tipsene fra folk, følg denne programmen, 8 min six abs.. du trener alle nødvendige muskelene for å få six pack level 1 --- level 2 --- Jeg håper at det er uvitenhet, og ikke misbruk av LSD som førte til at du postet dette. 2 Lenke til kommentar
different Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Å påstå at nudler (karbohydrater) kan bli til fett er som å påstå at fett kan bli til muskler (og omvendt.) Jeg håper at det er uvitenhet, og ikke misbruk av LSD som førte til at du postet dette. Endret 7. august 2010 av different 6 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hahaha genialt different! Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Å påstå at nudler (karbohydrater) kan bli til fett er som å påstå at fett kan bli til muskler (og omvendt.) Jeg håper at det er uvitenhet, og ikke misbruk av LSD som førte til at du postet dette. Så du (og iverha2) mener at forslaget til trådstarteren var godt? 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ikkje frekt meint benchiboy, men er du komplett retard? 2 Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ikkje frekt meint benchiboy, men er du komplett retard? Nei. Er det noe galt i å være det? Er du rasist? 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 OT: men benchmeister var raskt over i offensiv stilling her 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 er det bare meg eller er det mye krangling på diskusjon.no for tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Benchmeister er faktisk forumets beste troll, ikke la dere lure utpå glattisen nå. 4 Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 er det bare meg eller er det mye krangling på diskusjon.no for tiden? Det er nok bare deg. Post nr. 500 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Godt mulig man får six pack, men den for de med litt mage så vil vel magen bare virke større og rutene vil fremdeles være godt gjemt. Kombiner med cardio så er det mulig at dette er win! Lenke til kommentar
Mohamed Ali Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Godt mulig man får six pack, men den for de med litt mage så vil vel magen bare virke større og rutene vil fremdeles være godt gjemt. Kombiner med cardio så er det mulig at dette er win! hva er cardio, mener du gjør det ( cardio ) i tilleg til denne programen for at six pack skal komme litt frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå