om3544 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg hadde en SE W995 som jeg var uheldig å mista i vann, så derfor må jeg kjøpe en ny mobil. De mobilene jeg har sett mest på er HTC Desire og Samsung Galaxy S. Hadde nok gått for Desire'n viss ikke det hadde vert så lite internt minne på den. Galaxy S sin Super Amoled skjerm frister jo veldig også. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du finner svaret her da det er flere tråder om samme emne så bruk forumet.... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Begge har uansett mulighet for minnekort så tror ikke jeg ville brydd meg all verdens om du ikke har noen store planer om musik og video. Galaxy S er litt kraftigere, bedre skjerm og kamera og oppgitt hviletid på over dobbelt så (750 timer vs. 360 timer) mye som Desire. På en annen side liker jeg personlig Sense på Desire mer enn TouchWiz på Samsung. Så det store spørsmålet er egentlig om du er villig til å legge mer penger på bordet (snakker først og fremst om priser uten abo.) for Galaxy S som totalt sett er en bedre telefon. Lenke til kommentar
om3544 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Tenker heller på at det ikke er så mye lagringsplass til apps på internminne på Desire'n Men, nå så jeg at de hadde senka prisen med Tele2 på Lefdal, på Galaxy S'en, fra 4967,- (12mnd) til 4163,- (12 mnd), så jeg tror jeg går for den. Så nå håper jeg bare at de får den inn på lager på Lefdal i Haugesund i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå