Mohamed Ali Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jeg løpte 1-2 ganger i uka i 3 månder, men mistet skoa og har ikke løpt i 5 uker snart. jeg skal begynne å løpe nå igjen, hvor mye vil de ukene jeg ikke løpte vil påvirke kondisjonen min. vil jeg kunne gå over det lett eller er 5 uker mye? liksom har jeg tapet litt av kondisjoenen min ??? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvis du har trent i mange år så tar det årevis å miste grunnkondisjonen. Hvis denne løpingen er av nyere dato så kan det nok hende at det tar litt lenger tid å komme tilbake enn om dette er an vane du har hatt i mange år. Lenke til kommentar
Mohamed Ali Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Hvis du har trent i mange år så tar det årevis å miste grunnkondisjonen. Hvis denne løpingen er av nyere dato så kan det nok hende at det tar litt lenger tid å komme tilbake enn om dette er an vane du har hatt i mange år. jeg har ikke stopet å spille fotball, jeg trener ca 10 ganger i uke, løper nok mye. og det har jeg gjort i årvis, spilt fotball nesten hverdag men 1-2 løpetreninger, det har jeg startet med i år Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvis man har hatt bra kondis så vil man såfremt man er noenlunde aktiv alltid ha en bedre grunnkondisjon enn en som aldri har trent kondisjon. Som det fremgår av hva du skriver så vil du ikke merke noe forskjell om du ikke har trent løping på 5 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå