Tabris Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har fått, og gjennomført èn class quest. Det var noen fairies min mage møtte i drømme. Det som er mest negativt for meg med dette spillet er at jeg bare kan ha èn save. Derfor må jeg nesten skynde meg litt gjennom spillet slik at samboeren min også kan få spilt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Eller kjøpe et nytt et som hun kan spille. Problem solved Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Min samboer er en han. Det er jeg som er hun. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 I såfall er DQ et jentespill. Han kan gå og spille Call of Duty eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg liker ikke uttrykket jentespill. Storkoser meg med å blåse hodet av ghouls i Fallout 3 også, jeg. Meeen det ble litt off-topic. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hehe, mente det ikke akkurat seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå