nizze90 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei Som tittelen sier sp lurer eg på om det er noen plasser i Bergen det går an å trene en form for kampsport på dagtid? Skal mest sannsynlig begynne på et kveldskurs(1530-2145), så da rekker eg ikkje noe på kvelden.. Har sett litt rundt om, men det ser ganske dårlig ut, forståelig nok Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Tror dessverre det blir vanskelig, hadde du vært på noen timer og fått "basis" kunnskapene, kunne du trent på egenhånd på dagtid. Anbefaler deg og vente til du er ferdig med kveldskurset, for deretter å prøve en kampsport da. (Feks http://www.wushu.no ? ) Endret 6. august 2010 av serrghi Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Okei, var egentlig det eg tenkte Ja, får kanskje prøve meg på kampsport når eg er ferdig med kurset. Får bli styrketrening på Sats i stede da, det rekker eg fint før kurset begynner, heh Men ellers takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå