demilio Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) jeg lagde nettopp et design for bloggnorge.com som er lansert for nedlasting i tillegg til bloggnorge.com sine blogger. hva syns dere? Se bilde som er vedlagt i dette innlegget eller klikk på bildet i artikkelen i linken under: http://bloggnorge.com/2010/08/norsk-gratis-og-enkelt-wordpress-template-laget-av-bloggnorge/ Designet er på norsk og støtter custom fields, headers og background. Det er også lagt inn autoskallering for bilder som brukes via custom field "Image". Bredden på innholdet i designet er også tilpasset en av standardene til YouTube (560px). designet er også validert i XHTML. Noen som har noe tilbakemelding? det er sikkert alltid noe å oppdatere Endret 5. august 2010 av demilio Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg likte den, fine farger, rene linjer. Bra jobba Lenke til kommentar
demilio Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Takker har fokusert veldig på stilrenhet og forsøkt å bruke minst mulig bilder i grafikken. Lastetiden er derfor ganske rask. Egner seg til høy last Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 veldig pent og rydding men liker egentlig ikke sider med mye lyseblått da jeg syns det er for mye brukt og lite spennende Lenke til kommentar
demilio Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Weebl - takk, har tenkt å prøve å legge inn støtte for flere fargestiler, men får ta den som en oppdatert versjon av designet senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå