tormoddf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Og oppfølgeren kommer med samarbeidsdelen alle ønsket seg. Les mer Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tøft. Koste meg med 1'ern. Håper bare ikke multiplayer-støtten gjør at enspillerdelen får mindre fokus. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Torchlight var gøy det, men i overkant ensformig, håper de fikser litt på det i toeren. AtW Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tøft. Koste meg med 1'ern. Håper bare ikke multiplayer-støtten gjør at enspillerdelen får mindre fokus. Om de følger løsningen de brukte i diablo, vil flere spillere bare øke hp/damage ifra mobs, evt spawne flere mobs, ellers vil sp og mp være lik. Noe jeg vil påstå fungerte veldig bra, og håper de beholder. Ellers var det første spillet bra verdi for pengene, burde vel spille igjennom med en av de andre klassen en dag også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gledelig nytt vedr. en av de beste (den beste imo) Diablo-klonene som er der ute. =) Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg skal kose meg med toern (nehehehe) Kommer sikkert før Diablo 3 også Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Skal innrømme jeg lastet ned pirat av den første. Men om de skal ha en slikt online del der characters blir lagret på servere ala Diablo II, så blir dette kjøp! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Skal innrømme jeg lastet ned pirat av den første. Men om de skal ha en slikt online del der characters blir lagret på servere ala Diablo II, så blir dette kjøp! Lastet ned pirat av et spill til 15 Euro???? Skaffe deg en jobb kanskje? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Er ikke derfor, men den første synes jeg ikke var verdt pengene når den ikke hadde noe multiplayer. Slike loot spill er helt meiningsløse å spille alene, snakk om sløs på tid. Spilte den ikke lenger enn til lvl 10, det blir fort ensidig. Endret 5. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg