Blax Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hei . Har fått tilbud om ny jobb i oslo som elektromontør, har fagbrevet og er utdannet. Det jeg lurer på er hva andre elektrikere i oslo tjener? Vil helst finne ut av dette før jeg takker ja til ny jobb Endret 5. august 2010 av Blax Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spør hva lønnen er på jobben du har blitt tilbudt... er ikke rocket sience. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mine kompiser som har fagbrev som elektriker har rundt 200 kr/timen. Dette er å ha jobbet et halvt år (+2,5 år som lærling). Lenke til kommentar
hillmar Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jag har snaut 200kr/t. Jobber i Bærum på service... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Spør hva lønnen er på jobben du har blitt tilbudt... er ikke rocket sience. Vet jo hva jeg er tilbudt, men kjekt å høre hva andre har også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå