privinius Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei! Jeg har 9 ripefrie spill som jeg gjerne ville solgt. Jeg prøver ikke å selge de her i tråden altså, men jeg lurer bare på hva jeg burde forvente å få for de. Helst i pakkepris, men jeg tar gjerne imot svar på enkelt-titler òg. -Resident Evil 5 med tøft glossy cover -Forza Motorsport 3 -Brütal Legend -The Orange Box (Half Life 2, Half Life 2 episode 1 og 2, Team Fortress 2 og Portal) -Call of Duty: Modern Warfare 2 -Mass Effect 2 -Gears of War 2 -Pure og Batman the videogame -Mirror's Edge Takker på forhånd! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hadde det vært PS3/PC ville jeg vært interessert, men nei (vet du ikke vil selge her) Jeg ville sagt 500-1000 elns. Var en del variasjon på tid spillene ble gitt ut, så ikke lett å si. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 100kr for spillene: Forza Motorsport 3, Mass effect2, mwf2. 50kr for resten. Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Å selge pakker er nesten dødfødt, du finner aldri en kjøper som er interessert i alle spillene, ergo er de heller ikke interessert i å betale noe særlig for de spillene de ikke vil ha. Som pakke er det kanskje verdt +/- 300,- (egentlig bare FM3, MW2 og ME2 som er verdt littegrann). Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Letteste måten å sjekke verdien er nesten bare å stikke innom QXL og Finn selv og se om andre har samme spillene ute for salg der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå