svelemoe Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Eg er ganske engasjert i eit spel som heite Minecraft. Utviklaren gav ut server-software i dag, og eg ville så klart prøve å hoste ein privat server. Det må seiast at eg er ganske grøn når det gjelder IP, Server, DNS, Port osv osv, eg er berre google-klok. Serverprogramvara fungera fint, eg kan koble meg på gjennom min interne IP heilt fint. Mn ingen andre kan koble seg på utanfrå, med mi eksterne IP-adresse. Eg trur dette skjer fordi eg ikkje klarar å opne port 25565 skikkeleg. Den porten MÅ vere open for at serveren skal fungere. Eg er kobla til eit trådlaus (I know ) nettverk. Ruteren er D-link DIR 635, og modemet er eit slags gammalt skrap frå telenor. Eg kan prøve å opne port 25565 på Port Forwarding, Application rules og Virtual Server. Det skjer ingenting, ingen kan koble til serveren, og i følge http://www.canyouseeme.org/ er porten fortsatt utilgjengeleg. I windows-brannmuren har eg laga eit unntak for port 25565. Det fiksa helder ikkje problemet. Eg har Windows Vista home premium. UPNP er enabled både i vista og på ruteren. Veit ikkje om det har noko å sei. Eg prøvde å leite etter hjelp på D-link sine nettsider. http://www.dlink.com.au/tech/Default.asp Eg gjorde alt som stod under Port Forwarding, Application rules og Virtual Server. Ingen suksess. Eg har ikkje peiling på kva som er gale Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tipper problemet ditt er at du har to routere, både skrapet fra Telenor og D-Linken. Gå inn på Telenor sine sider og finn anvisningen for hvordan du setter opp Telenorboksen i brigde modus. Deretter setter du opp D-linken til å håndtere trafikken med PPPoE - brukernavn og passord og lar denne dele ut IP-adressene. Deretter skal det holde og forwarde/åpne portene i D-Linken. Serveren må selvsagt ha fast intern IP adresse. Denne kan deles ut av D-Linken basert på MAC adressen til nettverkskortet på serveren eller ved å gi serveren en manuelt. Mange som har problemer med portåpning/forwarding, men det er i prinsippet ganske enkelt i hjemmenettverk... Tenk på datatrafikken som et "tog" og alle boksene som "togstasjoner" med penser... Greia er å styre "toget" til riktig stasjon.. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Takk for svar, får sjå om eg får til noko. Kanskje det er best å kjøpe noko nytt og betre, modem og ruter i ein? Hadde det vore enklare? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Takk for svar, får sjå om eg får til noko. Kanskje det er best å kjøpe noko nytt og betre, modem og ruter i ein? Hadde det vore enklare? De er ikke så lette å få tak i for tiden, men om du setter opp Telenor boksen i brigde som nevnt gjør det samme nytten. DIR-635 er fremdeles en god router. Hva heter den Telenorboksen din? Lykke til! Endret 5. august 2010 av trn100 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Er eg på rett veg her? Internettet forsvann då eg aktiverte Bridge på modemet, men eg kom meg på igjen når eg skrudde på PPPoE i ruteren. No er porten open i følge diverse nettsider Då gjenstår det berre at nokon prøvar å kome seg inn på serveren. Tusen takk for hjelpa, det skal vere i orden no Endret 5. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er eg på rett veg her? Internettet forsvann då eg aktiverte Bridge på modemet, men eg kom meg på igjen når eg skrudde på PPPoE i ruteren. No er porten open i følge diverse nettsider Då gjenstår det berre at nokon prøvar å kome seg inn på serveren. Tusen takk for hjelpa, det skal vere i orden no Godt jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå