Zeph Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er mykje artig å utforske i HOMM5. Du har ein god del skills og abilities å velge mellom som påverkar heile strategien. Hugsar når eg først byrja å spele HOMM2, utan å ha peiling på kva skills gjorde, eller level på heltane. Spelte mot ein kamera, eg var Dungeon og han Tower. Eg hadde ganske suveren tropp, men tapte fordi helten min hadde alt for lite experience og level. Hjalp lite med svarte dragar då gitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Rart det der. Er så utrolig stor forskjell på høy lvl og lav lvl. Spesielt når det gjelder attack og defence skills. Det påvirker armies så ekstremt. Samtidig er Offence og Armory utrolig deilig å ha. Hjelper armyen din noe enormt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Artig å sitte 4 timer i en campaign og legge merke til at man tydeligvis solgte den artifacten man trengte for å fullføre hele skiten. Ellers er heroes bare elsk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Haha!!! Jeg selger aldri artifacts. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Ganske lite å hente på det ja, skal stå dårleg stilt om ein må selge artifacts. Lenge sidan HOMM3 no, men i HOMM5 får du ikkje bytta eller solgt artifacts som ein må ha for å fullføre oppdraget. Kjipt om ein har som mission objective om å ikkje miste ein by f.eks., og så kjem ein motstandar langt ut i oppdraget og tar byen mens du er ute på tur. Har ein Town Portal kan det være redningen, så sant du ikkje har andre borger som ligg nærmare. Endret 22. august 2010 av Zeph Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Derfor velger jeg alltid Earth Magic, uansett. I tillegg gir jo den mass slow med expert. Glimrende spell. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Noen som veit hvordan man gjør kuvending i monoliths/subterranean gates? (Forklaring: det står ofte sterke monstre på motsatt side, og det ser ut som de dataspilte motspillerne får til å snu uten å gå til kamp). Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Edit: Dobbeltpost. Endret 22. august 2010 av trygvan Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Uten å ha sjekket interfacet - er det ikke en knapp i interfacet du kan bruke for å flippe ned i subterranean-mode? Mener characteren din følger med ned... Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jo, det er en slik knapp, men heroen følger ikke med. Knappen er kun for generell scrolling, uavhengig av det å styre heroes. For å flytte heroen må en identifisere hvor en skal gå, og deretter gi marsjkommando. Det ser ikke ut til å være mulig å angi et mål på motsatt side av en gate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hvis du mener å bruke ett objekt/monolith~ osv når man står i den, så fungerer space knappen til det på Heroes 3 i hvertfall. Angående at jeg solgte artifacten; jeg gjør vanligvis ikke det, men jeg hadde så mange artifacts og det hadde gått så lang tid at jeg glemte hva selve oppdraget. Derfor ville jeg bare rydde litt opp i invetoriet; det var dumt det. Endret 22. august 2010 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvis du mener å bruke ett objekt/monolith~ osv når man står i den, så fungerer space knappen til det på Heroes 3 i hvertfall. Angående at jeg solgte artifacten; jeg gjør vanligvis ikke det, men jeg hadde så mange artifacts og det hadde gått så lang tid at jeg glemte hva selve oppdraget. Derfor ville jeg bare rydde litt opp i invetoriet; det var dumt det. Aiai, it's hope in a hanging snore! Og jeg som trodde jeg hadde prøvd alt (etter XXX timer i spillet). Skal prøves ut snarlig! Hehe, selge artifacts... Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er det noen som vet hvordan dette WoG greiene kan installeres? Har googlet og sett over http://www.celestialheavens.com/ uten å bli noe klokkere. Når jeg kjører installer.exe så får jeg beskjed om at det mangler filer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 HoMM 3 er favorittspillet mitt, og vil mest sannsynlig alltid være det. Utrolig nostalgi å sette seg ned å bare høre musikken i spillet. Til og med introen er digg (3DO). Savner virkelig spill i dag med såpass dybde som Heroes. Tror jeg må få samlet sammen et par kompiser igjen å spille over lan, er helt utrolig digg selv om det tar litt tid. Noen som gleder seg til HoMM VI som ble annonsert på GamesCom? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har VI blitt annonsert? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jepp. Vart annonsert for 6 dagar sidan. Nokre skjermskot kan du finne her: http://www.hookedgamers.com/pc/might__magic_heroes_vi/preview/article-734.html Ein litt overraskande endring: Of the four rare resources obtainable in all previous instalments, only crystals will remain. Kunne me endra denne tråden til ein generell Heroes-diskusjonstråd? Endret 23. august 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Det har det. Ser veldig fram til å høre mer om spillet. http://www.spillverk...i_paa_vei/77933 Edit: @Zeph: Ja, er litt skeptisk til det der. Forhåpentligvis løser de det på en brukbar måte, og at det blir like utfordrende som med flere ressurser, men likevel. Ser ikke poenget ved å ta de bort. Endret 23. august 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Installerer H5 nå igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da var Restoration of Earthia rundet igjen. De to andre expansionene igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå