Gå til innhold

Heroes III -Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må dog si at campain på HoMM 5 er drøyt vanskelig. Er det noen som har kommet gjennom alle oppdragene, eventuellt med utvidelsespakker? Jeg har enn så lenge ikke en sjanse!

Trur ikkje eg har prøvd HOMM5 faktisk, gjekk rett på HOMM5: Tribes of The East. Kom til brett 12 av 15, då gjekk det litt i stampe og eg prøvde ikkje meir. Hugsar ikkje vanskeleghetsgrad, men det var ikkje på det vanskelegaste. Prøvde det på prologen og klarte det absolutt ikkje. Sjølv med ein walkthrough som forklarte tur for tur så var det tøft.

 

Eg brukte ein del nettsida Celestial Heaven for å få tips til oppgraderinger, skills og taktikk. Fekk litt meir dreisen på det då. Det er mykje taktikk involvert i desse spela, med valg av gold vs experience, skills, magic, oppgraderinger osv. Hadde det vore eit RTS ville eg hatt problemar. Sidan det er turbasert har du tid til å planlegge og utføre mikromanagement.

Lenke til kommentar

Har akkurat spilt litt HOMM 3 igjen, inspirert av denne tråden. Har den complete, mens jeg tidligere kun hadde spillet uten utvidelser. Har spilt gjennom alt innholdet i originalen kanskje 3-4 ganger, og må nå se om jeg finner noe nytt i utvidelsene. Det er originalen som er schlägeren synes jeg, mens campaign og scenariene i utvidelsene er ikke fullt så gode (men fortsatt gode).

 

Tower og Castle er favorittbyene. Solmyr er jo digg å starte med da...

Endret av trygvan
Lenke til kommentar

Ah, H3.. Det er så koselig og fantastisk på alle måter. Vurderer å ta en runde nå med en gang.

 

Det beste er at denne tråden er splittet ut fra Kvinnelogikktråden. I tunnelen mørklagt av uforståelig kvinnelogikk fant vi lyset i enden i form av spillet vi alle er så glad i.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...