Poor Leno Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Heroes 3 er et av de mest elskede spillene, for min del. Men etter at jeg startet med Heroes 5, så har jeg aldri helt vendt tilbake. Heroes 5 er jo stort sett en ren oppgradering av Heroes 3 etter en digresjon i Heroes 4. Man blir aldri skikkelig lei av Heroes... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det har du helt rett i. Man blir bare ikke lei Heroes! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg må dog si at campain på HoMM 5 er drøyt vanskelig. Er det noen som har kommet gjennom alle oppdragene, eventuellt med utvidelsespakker? Jeg har enn så lenge ikke en sjanse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har bare startet på Haven på H5, ikke expansions. Synes den tar lang tid jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg må dog si at campain på HoMM 5 er drøyt vanskelig. Er det noen som har kommet gjennom alle oppdragene, eventuellt med utvidelsespakker? Jeg har enn så lenge ikke en sjanse! Trur ikkje eg har prøvd HOMM5 faktisk, gjekk rett på HOMM5: Tribes of The East. Kom til brett 12 av 15, då gjekk det litt i stampe og eg prøvde ikkje meir. Hugsar ikkje vanskeleghetsgrad, men det var ikkje på det vanskelegaste. Prøvde det på prologen og klarte det absolutt ikkje. Sjølv med ein walkthrough som forklarte tur for tur så var det tøft. Eg brukte ein del nettsida Celestial Heaven for å få tips til oppgraderinger, skills og taktikk. Fekk litt meir dreisen på det då. Det er mykje taktikk involvert i desse spela, med valg av gold vs experience, skills, magic, oppgraderinger osv. Hadde det vore eit RTS ville eg hatt problemar. Sidan det er turbasert har du tid til å planlegge og utføre mikromanagement. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Har akkurat spilt litt HOMM 3 igjen, inspirert av denne tråden. Har den complete, mens jeg tidligere kun hadde spillet uten utvidelser. Har spilt gjennom alt innholdet i originalen kanskje 3-4 ganger, og må nå se om jeg finner noe nytt i utvidelsene. Det er originalen som er schlägeren synes jeg, mens campaign og scenariene i utvidelsene er ikke fullt så gode (men fortsatt gode). Tower og Castle er favorittbyene. Solmyr er jo digg å starte med da... Endret 15. august 2010 av trygvan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Startet alltid med Solmyr før, men gjør nesten ikke det mer nå. Jeg synes campaignsa i expansionene er artige og jeg gitt. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Var det ikke Kyrre som hadde en superrask variant? Skal ta campaignsa til ny vurdering. Begynt å spille igjen nå, takket være denne tråden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kyrre er en fin kar med Logistics og Diplomacy om jeg ikke tar helt feil, samt Logistics som spesialitet. Fått ny pc nå så alle campaignsa skal gjennom igjen. Lenke til kommentar
Erased Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Ble visst en egen tråd det her plutselig :O Kult! Må laste ned H3 nå jeg og Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Ah, H3.. Det er så koselig og fantastisk på alle måter. Vurderer å ta en runde nå med en gang. Det beste er at denne tråden er splittet ut fra Kvinnelogikktråden. I tunnelen mørklagt av uforståelig kvinnelogikk fant vi lyset i enden i form av spillet vi alle er så glad i. Endret 16. august 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har begynt på campain til HOMM5 med originalspelet. Har kun prøvd Tribes of the East, så eg saknar alternate upgrade, som betyr at alle creatures kan oppgraderast til to forskjellige creatures. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 En avart av Murphys lov sier at vi nå kommer til å diskutere kvinnfolklogikk fra kvinnelige H3-spillere, slik at halve tråden må merges inn i kvinnfolklogikktråden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Rart med det her. Campaigns jeg synes var harde før, tar jeg i blinde nå. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 ja sannelig, jeg kjøpte jo HOMM3 på grunn av denne tråden hos GOG og har spilt det i 2 minutter rett etter jeg lastet et ned. får vel sette meg ned og svi av et par timer. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Homm3, magisk Har svidd av MANGE timer med det spillet. Husker spesielt banen - Capture Steadwick within 3 months- Var MAD vanskelig.... Startet med Homm5 i går, litt tilvenning så bli nok det også bra... Endret 19. august 2010 av Slystr Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg spilte "capture Steadwick within 3 months" selv her om dagen. Nå var den så griselett. Haha Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg spilte "capture Steadwick within 3 months" selv her om dagen. Nå var den så griselett. Haha Hehe Fine greier med erfaring og sånn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Få tak i HOMM5 og prøv deg på Heoric, det er tøft. Eg kom eit stykke før eg gav opp og skrudde ned til Hard. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Tror jeg skal lære meg spillet først gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå