DJ_Dark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 2'ern spilte jeg lenge ja. Husker da 3'ern kom at jeg var i himmelen og så på det hver dag da jeg var i butikken og bare beundret det. Hadde jo ikke penger til å kjøpe det. Skulle gjerne fått spilt på nett gitt! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har også prøvd å få til HOMM3 over nett, men uten hell jeg også. Går an å spille på LAN, men ikke noe mer dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har ikke fått til det heller jeg gitt. Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dæven dette spillet må jeg dar fram igjen. Noe av det kuleste var jo at du kunne lage baner selv, husker jeg brukte lang tid på å lage fine og balanserte og ubalanserte baner som jeg spilte mot en kompis. Også Matrix codene haha. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Heroes of might and magic 3 ja , magisk bra spill. Helt klart det beste, syntes egentlig ikke noen av de andre er noe serlig. Kjøpte akuratt Heroes 5 , men det kan ikke måle seg med 3'ern for min del. *Remember the good times* Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 har spilt en del heroes 5 hotseat i det siste. måtte kjøpe 3ern når jeg leste gjennom tråden. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Elsker det spillet, husker når jeg var 6, meg og mine to beste kompiser satt rundt pcen og gama. Nå sitter vi 3 armyboys rundt pcen og gamer akkurat det samme i kaserna. Nivået er slightly forbedret vil jeg tørre å påstå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Rart det der med nivået ja. Kompis og meg stod opp lenge før skolen (barneskolen that is) for å sitte og spille 2'ern. Klassisk! Lenke til kommentar
opar Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Elsker Heroes III, mitt første dataspill hvis man ser bort fra FIFA For å spille på nett kan man laste ned hamachi, en software som gjør at dere kan spille lan. Bare å koble seg på samme rom og spille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har ikke fått til Hamachi på H3. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 aaaah.. masse gode minner fra det spillet husker jeg gikk inn i mappa til spillet og byttet ut bakrundsmusikkfilene med sanger osv .. hæhæ. castle lenge leve ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Var alltid Castle før, men de andre borgene er artige og gitt! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Nja, det er noe spesielt med å spille Castle... Lenke til kommentar
opar Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har ikke fått til Hamachi på H3. Nei da vet jeg ikke. LAN er i alle fall ekstremt artig på H3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Alltid hatt sansen for Rampart jeg. Har noe med musikken å gjøre i guess Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Eg har alltid vore mest glad i dei "onde" borgene, samt Wizard/Tower/Academy-borgene. I HOMM2 var det mykje Warlock med Black Dragons, samt Necromancer. I HOMM3, samme retning. Dungeon, Necropolis, Inferno og Tower. Samme med HOMM5. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Inferno var ikke bra på H3 synes jeg. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har ikke fått til Hamachi på H3. gameranger da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå