PrincepBaker Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Best å være gutt fordi da liker man jenter. 4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 En kan da være jente og like jenter òg. Eller være gutt og like gutter, for den saks skyld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 En kan tilogmed være gutt og like både gutter og jenter. Eller vica versa Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ja, dæven så flott det er å være menneske. Så mange valgmuligheter. En kan jo til og med like trær. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Noen vil tilogmed fordre den rare tanken at det ikke er et valg. Endret 7. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ja, dæven så flott det er å være menneske. Så mange valgmuligheter. En kan jo til og med like trær. Ikke uvanlig det, de folka på TV tjener masse penger på å sage dem ned og selge. Går under navnet tømmer der, men er da trær. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Da blir det jo litt nekrofilt. Endret 7. august 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg FlinkeFreddy Skrevet 7. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2010 Jeg kan drepe den tråden ved å liste opp noen ting - Fravær av mensen - Slipper billigst unna ved fødsel - Slipper å bære rundt på pupper - Vi er sterkere fysisk - Verden er, og har vært, mannsdominert - Vi risikerer ikke, under normale omstendigheter, å bli voldtatt - Vi kan lukeparkere - Moten for menn er kort hår (om den ikke er det, så er det "mer godkjent"). Dette er mer praktisk enn langt hår - Mindre fokus på kropp og utseende. - En eventuell karriere stopper ikke opp (i hvertfall ikke slik det er nå) av barnefødsel. - Vi kan sitte med den ene hånda i buksa og ha en øl i den andre hånda, tilbakelent i sofaen, med fotballkamp på TV'en uten å bli sett på som traktorlespe. - Vi kan stå å pisse uten hjelpemidler. Dette er enormt praktisk på diverse utesteder, i naturen etc. - Hvis vi går ut i fra at de fleste er heteroseksuelle, har gutta flere ting å se på enn jentene. Nevner rumper innpakket i stramme bukser, samt pupper 17 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Lukeparkere, hahahah! Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Konge å være gutt da du kan sloss/lekesloss å få problemer ut av verden på 30+/- sec. Mye bedre enn å ha ett problem hengende(sier ikke at alle er slik, men det er en tydelig tendens til dette i min vennegjeng.) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Synes mange gutter er flinke på bitchie intriger også. 1 Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Glad for å være gutt selv. Spesielt med tanke på fødsel og mensen. Men en ting skal jenter ha, kan tenke meg det er digg å slippe å få stå. En ting at niplene blir stive, men en helt annen ting er en stiv pølse på ti - tjue cm. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Det er en fordel å være jente dersom du skal bli sivilingeniør for da får du kjønns tilleggspoeng noe som gjør det lettere å komme inn på for eksempel NTNU. Det er mye mer styr å leve som jente enn å leve som gutt. Skal du leve i Emiratene for eksempel Dubai så er det best å være gutt. Endret 7. august 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 epic bra tråd selv er jeg gla for at eg aldri kommer til og bli voldtatt lol eg ar mann Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 - Slipper å bære rundt på pupper Lol, det er jo sååååå slitsomt. :!: - Moten for menn er kort hår (om den ikke er det, så er det "mer godkjent"). Dette er mer praktisk enn langt hår Her er jeg veldig glad jeg er jente. Selv har jeg hatt veldig kort hår, og syntes det faktisk var ekstremt upraktisk. - Vi kan sitte med den ene hånda i buksa og ha en øl i den andre hånda, tilbakelent i sofaen, med fotballkamp på TV'en uten å bli sett på som traktorlespe. Hvem bryr seg egentlig om noen mener det? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan kan kort hår være upraktisk? Mange jenter/kvinner som får ryggproblemer og må ta plastikkoperasjon for å gjøre puppene mindre. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Går også på en type p-piller som gjør at jeg ikke får mensen, så den saken er ute av verden. Ikke skipp mensen hver gang, det kan ødelegge kroppen din ^^ Anyways; En av de tingene jeg er mest gla for å være gutt er å slippe de forbanna intrigene og dramaet. Hvis jeg blir sur på en kompis på grunn av at han gjør noe feil(og den andre veien), kommer det et bannord og et slag i skuldra/lårhøne. Vips: ferdig EDIT: Leifer i sleng Endret 7. august 2010 av jonfla91 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du slår kompisene dine når de gjør en feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå