Leema Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lenge sida eg har posta noko på bildekritikken no, så slenger ut eit svart/kvitt bilete som eg tok no nyleg. Så. Treng noko kritikk. EXIF Nikon D300s Nikon 35mm f/1.8G AF-S DX 35mm f/2.2 1/80sek ISO 1000 Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 kjedelig bilde med forstyrrende elementer. Uten mannen i bakgrunnen kunne bildet blitt bedre. Gitaristen ser ikke ut til å like at du tar bildene. få han til å se ut til å kose seg ved å se på gitaren sin og være litt blidere (om du kjenner han og kan si det itl han). Endre vinkel. Om du setter deg på kne og tar bilde av fingrene hans på gitarhalsen med ansiktet hans uskarpt i bakgrunnen hadde kanskje gjort susen? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 er veldig enig med jim_smyth. Kjedelig og flat sort/hvitt-konvertering, gitaristen ser alt annet enn komfortabel ut, og bakgrunnen er mildt sagt forstyrrende. Her er et bra eksempel på et bra gitarbilde: http://img.nrk.no/img/470156.jpeg Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hadde han vært opptatt av gitaren i stedet for deg (eller noe bak deg) kunne bildet fungert også med bakgrunnen, da kunne det skapt litt intrykk av en pause i en innspilling el. Slik det er nå får jeg veldig følelsen av at bildet er oppstillt og planlagt i hjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå