Gå til innhold

Ram spm


Johnx

Anbefalte innlegg

Hva er forskjell på disse? , er de ikke akkurat lik bare at det er to 512 brikker i den her pakken:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl

 

Jeg vet at den ene pakken er beregnet for Dual DDR, men HKet mitt støtter ikke det, men går det an å bruke disse likevel?

 

Prisen er jo bare 81kr for en til da, hvis man kjøper denne pakken.

Får jo da 512(har allerede)+512+512!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det burde gått klarere frem av produkt-infoen at der var snakk om 2 stk 256MB brikker og ikke 1 stk 512MB.

 

Skummer man over listen over ram-brikker som selges så leser man 256 eller 512 og kjøper det antallet man vil ha. Da vil man ikke sitte gjen med dobbelt så mange minnebrikker på halve størrelsen bare fordi man ikke leste "det men liten tekst".

 

Forresten: Kjøper man dette settet med 2 stk 256MB brikker så er de like godt matchet som hvis man kjøper 2 stk "vanlige" 256MB brikker fra samme produsent samtidig. (Altså at man kjøper fra samme leveranse nettbutikken har fått inn).

Lenke til kommentar
j3w w4nk3r

 

Har du noe imot jøder?

 

hehe, nei det har jeg ikke. j3w er sånn 1337ÜndèrGrøund for you.

Så d står egentlig you wanker, noe som jeg brukte å si endel før. men det var før, kanskje på tide å skifte ^^

 

ahaa... helt latterlig da.. er ikke forkortelse engang.. jaja, er ikke hyggelig at folk sprer fordommer på forumet og sånn (men det gjør jo tydeligvis ikke du da!)

Lenke til kommentar
j3w w4nk3r

 

Har du noe imot jøder?

 

hehe, nei det har jeg ikke. j3w er sånn 1337ÜndèrGrøund for you.

Så d står egentlig you wanker, noe som jeg brukte å si endel før. men det var før, kanskje på tide å skifte ^^

 

ahaa... helt latterlig da.. er ikke forkortelse engang.. jaja, er ikke hyggelig at folk sprer fordommer på forumet og sånn (men det gjør jo tydeligvis ikke du da!)

ikke mening at det skulle være forkortelse heller da, bare litt sånn præga måte å skrive you på. litt mer præga med j3w enn y0u feks. men men.

Lenke til kommentar
j3w w4nk3r

 

Har du noe imot jøder?

 

hehe, nei det har jeg ikke. j3w er sånn 1337ÜndèrGrøund for you.

Så d står egentlig you wanker, noe som jeg brukte å si endel før. men det var før, kanskje på tide å skifte ^^

 

ahaa... helt latterlig da.. er ikke forkortelse engang.. jaja, er ikke hyggelig at folk sprer fordommer på forumet og sånn (men det gjør jo tydeligvis ikke du da!)

ikke mening at det skulle være forkortelse heller da, bare litt sånn præga måte å skrive you på. litt mer præga med j3w enn y0u feks. men men.

 

Det var hele meningen min... det er fullstendig meningsløst å skrive "1337" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...