Diskutant Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) hva skjedde der egentlig? så akkurat sesongavslutning på nrk, men (flaut nok) skjønte jeg INGENTING! kan noen forklare? hva skjedde med House egentlig?? Endret 4. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 House ble lagt inn på psykiatrisk sykehus pga pilleforbruket sitt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 og hvorfor bruker han piller? hva er problemet hans? Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kroniske smerter i det ene låret.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvis du ikke vet hvorfor han knasker smertestillende som smurfpastiller så tror jeg kanskje du må rykke tilbake til start og se hele serien fra starten -C- Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 jo, de visste jeg, men det virket som noen andre piller.. =) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Han har vel drevet å brukt Vicodin, men denne flaska sto det vel Oxycodone eller noe sånt på... De er vel litt krafitgere, opiater... -C- Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 ja.. morsom episode iallfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå