atwater Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ville bare vite hva dere her inne anser som utroskap. Hvor langt en person må gå før det regnes som utroskap osv. For min egen del så synes jeg utroskap ikke er bra i noen som helst grad. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er nok ganske iniduelt. Noen tilter over pga ett blikk. Noen gir blaffen om det utøves sex så lenge det ikke er følelser. etc etc. Du må vite inni deg selv hva du er god for å godta. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) alt seksuellt du ikke tør gjøre foran kjæresten Endret 4. august 2010 av loffen90 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Grensen for utroskap er som loffen90 sier, alt det ikke seksuelle/nærkontakt med andre personer du ikke tør å gjøre ovenfor kjæresten din. Utroskap er når du med engang begynner å ha nærkontakt eller flørter med en annen person. Endret 4. august 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 alt seksuellt du ikke tør gjøre foran kjæresten Mja, ikke nødvendigvis. Om X og Y er i et forhold og har trekant med Z, betyr ikke det at det er greit at Y har sex med Z på egen hånd allikevel. Selv om de har hatt sex foran X før og det var greit. Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er nok individuelt, all sexuel fysisk kontakt for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå