hissimann Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Heisann Jeg har nettopp byggd i sammen en slik pc: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=601364 Lagt in OS (windows 7 64-bit) på SSD Disken, så koblet jeg inn Hitachi HDD, finner den i enhetsbehanlingen/diskstasjoner. Det står at driveren fungerer og er den seneste versjonen. Men får ikke opp HDD på "Datamaskinen" der er det kun "Lokal disk c (SSD`n) og cd rom. hva kan jeg gjøre for å få den opp i "Datamaskin" ? Takk for alle svar mvh: Fredrik Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det vanlige: du går i Diskbehandling. Se min signatur. Tråden flyttes til "Lagringsmedier". Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Ahaa, der fant jeg den ja noen som ville gitt enklest mulig step by step instuksjon av hvordan jeg kan opprette disken? må man laste ned program for å gjøre det? Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Høyreklikk på den og velg "Nytt volum" Lurer på en ting siden du akkurat har kommet igang, har du satt BIOS i AHCI modus ? Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Japp, gjorde det før jeg instalere W7 Edit: går ike ann og klikke på nytt volum :S Endret 4. august 2010 av hissimann Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kan du legge ut bilde av diskbehandlingen din ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Klikk med høyre musetast der den røde ringen på bildet er. Du får da opp en ny meny hvor du initialiserer disken. Etter du har gjort det (initialisering) kan du klikke med høyre musetast i storage området for å lage nytt standard volum (partisjon) Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Japp, her er den: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Gjør som jeg sa. Disken er ikke initialisert (som jeg trodde...). Klikk helt til venstre ( inne i firkanten der det står Disk1) Endret 4. august 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Se der ja! der kom den, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Bare hyggelig Endret 4. august 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Med det sammen vi er i gang, noen som vet hva som kan være feil når ikke ikonene blir vist (bare svarte felt), eller er "Flammete" ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hva slags "svarte felt" ? PS : i post 8 har du postet et bilde fra photobucket. De har en maxgrense på 1024x768 pixler i gratisutgaven. Siden bildet du postet egentlig er større, har de resizet den. resultatet er ikke så pent. Poster du store bilder, last heller opp til Imageshack Endret 4. august 2010 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå