NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hei! Har nettopp kjøpt meg en Iphone med en kammerat, men når jeg kobler den til sier Itunes "The sim card inserted in this Iphone does not seem to be supported." Har tele2 vist det har noe å si. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Telefonen er kjøpt i utlandet og trenger å bli jailbreak-et med en slik fix som åpner opp for sim-kort i andre land. Søk noe slik på google: 1.gen iphone unlock Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 da er jo telefonen du har kjøpt låst til en annen operatør ? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Får det ikke til.... noe går feil når jeg kjører telefonen inn i DFU mode. Skjermen blir bare helt svart, og prosessen starter, men etter 3-4 sekunder blir den stående og en melding kommer opp om at det kan gå fortere med usb 2.0. noe som jeg har. Og om jeg venter skjer ingenting... Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå