petter268 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg skal selge AP bilder, og må derfor ha en kvalitets skriver som kan skrive ut i fotokvalitet. Det hadde vært fint med litt hjelp fra dere erfarne fotografer eller dere som har peiling på fotoskrivere. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Skal det være en ren fotoskriver eller en multifunksjon? Hvis det er multi så er Epson Stylus Photo PX710W den desidert beste skriveren på markedet. Jeg har den selv og fotoutskriftene er helt sinnsyke. Det er forøvrig en veldig bra boks sånn generelt også. En av de beste rene foto skriverne er Epson Stylus Pro 3880 men den koster nesten 15000kr så det er kanskje i overkant. Et rimeligere alternativ er Epson Stylus Photo 1400 til rundt 2600kr. Eller storebroren Epson Stylus Photo R2880 til rundt 6000kr. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Den må være en multifunksjonell skriver jeg må ha. Siden jeg også skal skrive ut dokumenter, osv. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå