DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da gikk du inn i feil tråd for å si det. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe.... har faktisk ikkje sett noen skrive det enda. Men har selvsagt fått med meg gullgutten Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det var ikke en drøm 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Fantastisk prestasjon av Thor. Ser at jinxen min tidligere i tråden fungerte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skuffende at du ikke satt opp i natt, Latias. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så sinnsykt vondt å stå opp så tidlig, men så sinnsykt ekstra digg det ble at det var verdt all søvnen! GRATULERER THOR! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Skuffende at du ikke satt opp i natt, Latias. Skal være ærlig, jeg hadde rett og slett ikke trua på norsk seier. Lett å være etterpåklok, men angrer helt klart på avgjørelsen. Litt synd at når han først skulle vinne så var det i Australia av alle steder. Helt annen tidssone og årstid. Snakker vi tidenes norske idrettsprestasjon her? Thor burde helt klart kåres til årets idrettsutøver i Norge, til tross for Northugs fantastiske OL med fire medaljer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 I alle fall en av tidenes største prestasjoner. Dessverre tror jeg Northug vinner pga navnet hans og fler bryr seg om ski enn sykkel. Men du er jo alltid online, derfor lurte jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fantastisk prestasjon. Jeg syntes det var litt ekstra moro når det var folk som trodde at Cavendish kunne vinne. Han kom ikke til mål en gang. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sovnet i 5-6 tida. FML! Herlig av Thor ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Og du la på da jeg ringte deg. FYL idd! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Argh! De viser jo nesten aldri hvor langt det er igjen. Tenkte eg skulle få med meg innspurten.... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dessverre tror jeg Northug vinner pga navnet hans og fler bryr seg om ski enn sykkel. Den trenden trur jeg snur seg. i Norge i dag er sykkel faktisk like stort som ski. Faen jeg begynte nesten å grine når Thor vant. Det er så stort at jeg har ikke ord Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg legger merke til hvordan svenske nyhetssteder som vanlig ikke kommenterer (nevner) norske verdensmestre. Lenke til kommentar
agail Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Var så jævlig verdt det å sitte oppe i hele natt. Fantastisk Hushovd!!! Endret 3. oktober 2010 av agail Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Faen jeg begynte nesten å grine når Thor vant. Det er så stort at jeg har ikke ord Hehe ja jeg prøvde å skvise frem noe vått i øyekroken da han stod på pallen, men det forsøket ble jo brutalt bortrevet Jeg lurer på hva som gikk galt egentlig? Var det så totalt fjernt for dem, tanken på en norsk mester, at de ikke hadde forberedt en norsk nasjonalsang, og i farten måtte finne det de håpet var en fullstendig versjon på spotify eller noe? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 på spotify eller noe hahaha Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes hele produksjonen var av det amatørmessige slaget. Trodde ikke Australia var så dårlige på sykkelproduksjon. 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Se der! Nå er det ingen som tenker på årets Tdf, og prestasjonene der Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvor kan jeg se spurten?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå