johome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tipper på at han kunne ha fulgt bruddet i bakken, men da hadde han sannsynligvis brent for mye krutt. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bra at han ble verdensmester, bare synd trøya er så UTROLIG stygg Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette er en eneste skandale at vi ikke får hele nasjonalsangen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hahahaha. Så failet de på nasjonalsangen. Skuffende egentlig. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ja det var en ganske elendig versjon Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 forresten litt kjekt å legge merke til at det ikke var noen ryttere fra "favorittnasjonene" på pallen en gang! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lurer du fremdeles på hvorfor vi ønsker at Thor skal gå for endagsritt fremfor å satse på tdf Step_up? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) jo, en Lurer du fremdeles på hvorfor vi ønsker at Thor skal gå for endagsritt fremfor å satse på tdf Step_up? dette er en helt sinnsyk prestasjon. han viste senest i vueltaen at han har noe i en spurt å gjøre. alt er egentlig opp til hva han selv velger å gjøre... Endret 3. oktober 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det var verdt det å stå opp tidlig i dag. Dette hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 jo, en hehe jeg måtte tenke litt på den Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha. Der tok jeg den. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Neh... Man får gjøre et forsøk på å sove da. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Neh... Man får gjøre et forsøk på å sove da. huff ja, ikke at det blir særlig lett nå... Så er det vel typisk at når man nå først slokner blir det soving til 2-3 på ettermiddagen, men gratulerer alle! Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En lang natt er over... Lenke til kommentar
robolai Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Passer bra at de spiller "the winner takes it all" på nrk nå... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha, så rått. Jeg sitter her nå å jubler for meg selv. Dette blir en bra arbeidsdag Lenke til kommentar
LFL Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har vært i konstant lykkerus side målgang for tre timer siden. Burde egentlig komt meg i seng, men har ikke sjangs. BLir en hard, men lykkelig mandag i morgen :-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Våknet igjen nå. Sleit med og sove og våknet fort. Jaja. Blir vanskelig å lese til eksamen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ikke si Ken som vant. Ser reprisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå